Robbansvenske Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei, er det muligt at få lagt in avi/divx filmer på ipad eller må det till masse styr for at konvertere osv? Blir i så fall resultatet bra? Eller finns det andra pads som tar avi/divx raskt og er like bra som Ipaden? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Du må nok konvertere og styre en del. iPad tar ikke AVI/Divx i det hele tatt, så alle andre pads er bedre enn den. Men du har http://www.inmethod.com/air-video/index.html Prøvde det på min lillesøsters iPod Touch 3gen. Virket som bare rakkern. Tar også med tekst hvis de har samme navn som videofilen. Dog da må du jo være påkoblet wlan. Hadde også VLC på min søster iPod! Virket som fy på nettserier. Hadde ikke prøvd videoer med høy oppløsning. Du får dessverre ikke tak i VLC lengere. Kanskje hvis du rooter iPaden. Endret 15. mai 2011 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Tanken min er at ha den med på ferie/fly og da se film..eventuelt noe spill..vad velger jeg da? Er det noen rimelige alternativ? En jeg snakket med sa at man kan konvertere med et program fra avi til noe som ipad godtager som format. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det er en app som heter Movie Player... Lenke til kommentar
TheOnlySniffy Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hei, er det muligt at få lagt in avi/divx filmer på ipad eller må det till masse styr for at konvertere osv? Blir i så fall resultatet bra? Eller finns det andra pads som tar avi/divx raskt og er like bra som Ipaden? Du kan laste ned programmet Handbreak, som gjør om filmene dine sånn at de passer til iPad, iPod og iPhone. Jeg bruker dette programmet og er veldig fornøyd. Har lastet over filmene mine i HD på iPaden min og elsker det... Beste programmet jeg har lastet ned... Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Det er så at jeg ikke vill konvertere og bruke tid på det, ska vara plug n play..men hade ikke tenkt at kjøpe en Acer eller Asus tablet så derav spørsmål om hvordan unngå konvertering:-) Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Det låter som ett bra forslag:-) takk ska der ha for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå