Gå til innhold

Hvilke banker har bankkort med bilde?

Nοia

Anbefalte innlegg

Har ikke noen form for ID utenom pass for øyeblikket, så skal prøve å få tak i et bankkort med bilde jeg kan bruke (har ikke konto i noen bank nå, akkurat blitt 18). Er det noen banker som har den typen kort nå?

Finnes det noen andre former for legitimasjon som er lettere å få tak i enn bankkort?

Leste en post i en annen tråd om at kanskje bankkort ikke var gyldig ID, er det det?

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nordea har bilde. Er ivørtfall det på mitt kort, som jeg ikke har hatt så lenge.. tror dnbnor har det oxo. Førerkort er vel også en form for legitimasjon/ID?

Kommer vel ann på hva du mener med gjyldig og ikke gjyldig. f.eks i butikker på ølsalg, eller innsjekking av bagasje på fly innenlands er bankkort nok som leg :)

Lenke til kommentar

Takk for kjapt svar! Det høres ut som bankkort blir det enkleste da, skal sjekke ut de to bankene.

Edit:

Lite spørsmål, er det dumt å begynne med studentkort før man har begynt på universitet/folkehøyskole? Om jeg har kortet fra jeg er 18-23 år, mister jeg mye om jeg ikke får ha studentkortet gjennom hele studieperioden (at de fem årene er gått etter 3 år på universitet/folkehøyskole, så jeg får ikke ha kortet de to siste årene)?

Noen som vet om dette har bilde?

https://www.dnbnor.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/konto/student.html

Endret av Nοia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...