Gå til innhold

Jobber du som brannkonstabel, ambulansearbeider, tollbetjent eller i annen offentlig uniformert etat?

Anbefalte innlegg

Som trådens tittel sier søker jeg å komme i kontakt med personer som jobber i offentlig uniformert etat. Eks. brannkonstabel, ambulansearbeider, ledende arrestforvarer, grensekontrollør, utlendingskontrollør, tollbetjent, offentlig sikkerhetsvakt, osv.

Jeg samler på tøymerker fra offentlige uniformerte etater og har per i dag en samling med nærmere 1.200 effekter, men jeg er stadig på jakt etter merker jeg savner. Selv har jeg bakgrunn fra både ambulansetjeneste, brannvesen og politiet og har derfor fått skaffet meg mange tøy- og metallmerker oppigjennom.

Jeg samler nærmest utelukkende for å ta vare på den historien merkene representerer og er blant annet medlem av Norsk Politihistorisk Selskap. Mer informasjon om meg og min samling finner du på www.roarmoen.no.

Jobber du i en av de nevnte stillingene eller i annen offentlig uniformert stilling og kan tenke deg å bidra til at din etat og stilling sin uniformshistorie blir tatt vare på for ettertiden eller at du på annen måte kan skaffe meg noe jeg savner i samlinga håper jeg du tar kontakt enten i tråden eller på PM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...