AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg var og besøkte kjæresten for litt over to måneder siden. Jeg var på P-pillen (første gang) mens jeg var der. Hadde begynt på den en uke før jeg reiste. Jeg tok den til samme tid hver dag, fulgte anvisningene på pakken til punkt og prikke. Men jeg lurer på om jeg likevel er gravid. Jeg blødde i tre uker (også mens jeg var der) i strekk, men det var ikke mensen. Blødningene var uregelmessige. Av og til mye, av og til lite. Og stoppet innimellom i korte perioder. En uke etter jeg kom tilbake (og noen dager etter at jeg hadde sluttet å blø) fikk jeg mensen. Det var altså forrige måned. Og jeg skulle fått den igjen for to dager siden. Så har jeg også bitt kvalm uten videre (mest om kvelden) nesten hver dag. Plutselig svimmelhet har jeg også opplevd. Er det mulig at jeg kan ha blitt gravid til tross for at jeg faktisk fikk mensen forrige måned etter jeg kom hjem igjen? Postet av anonym: c43159d6560b637f3408345c7632233b Lenke til kommentar
nems Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Google forteller meg at ja, man kan ha mensen mens man er gravid. Om det er tillfelle hos deg aner jeg ikke men det kan sikkert andre her svare på. Du kan jo eventuellt kjøpe en slik test og se selv? Aner ikke hvordan disse funker jeg.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Er ganske normalt og ha uregelmessige blødninger når man starter på p-piller. Jeg ville ikke vært sånn kjempebekymret, drøy det en liten uke hvertfall. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei Hvis du er bekymret så ta en gravi-test. De er enkle å bruke. Dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå