lavizh Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Skjønner behovet for reklame, men en så diger en er vel ikke noe vits ? Den ødelegger jo hele siden. Får bare mindre lyst til å vite noe om AppWorks pga. den. Nå teller det hele 5 reklame banners, noen større enn andre. Er utgiftene gått opp? Hele siden blir dominert. Men som sagt tidligere, skjønner at inntektene må inn. Endret 15. mai 2011 av lavizh Lenke til kommentar
RBW Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hei! Jeg er ikke helt med på hvilken annonse du snakker om, du har vel ikke en skjermdump? Noen spesielle endringer har vi nemlig ikke hatt i det siste. Når det gjelder annonseflater så har vi faktisk halvvert dem siden i fjor, så jeg kjenner meg ikke helt igjen i det du skriver. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Oj, glem første melding. Jeg ser dem veldig godt nå. I sted satt jeg med lav oppløsning på skjermen, og da kommer ikke sånt med. Lekkert var det ikke nei. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå