TheKims Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Har vært å sett på den minste konebilen man får tak i, men så er dessverre Clutchen gåen på den. Bilen er en 95 modell Swift med 53hk og en gedigen motor på 1,0L. Trenger en billig sak for å frakte meg og bikkja fra Oslo til Tromsø. Har som sagt vært å sett på bilen å den virker veldig grei ellers. Litt rust, men det får jeg fikset selv når jeg er kommet nordpå. Noen som vet sånn ca hva man må ut med for å få Clutchen fikset? Link til bilen her Har fått tilbud om å kjøpe bilen for 2500kr siden Clutchen er gåen. Endret 15. mai 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Den må vises for eu-kontroll, kan komme opp mange flere mangler. Er en del jobb å skifte clutch, spørs om det i det heletatt er verdt det, vil tippe mellom 8-9 tusen med alle nødvendige deler. Det der er hvertfall ikke en bil jeg vil kræsje med, må kanskje tenke litt på det også. Ville heller satset på noe litt bedre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå