The Norwegian Drone Pilot Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Mobili sin test av HTC Sensation. Og igjen, så viser en test av mobilen at kameraet og filmingen på Sensation ikke er all verden. Endret 30. mai 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Du må ikke være så fiksert på det kameraet hele tiden... uansett en bra anmeldelse og terningkast 6 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Hvilket minnekort blir den levert med? 8gb??? Det ble og nevnt tidligere at den har denne LED lampa som blinker ved anrop,sms,mail etc Dette har desverre de fleste gått bortifra mens htc fremdeles heldigvis har det, MEN da jeg hadde htc desire så blinka dette lyset kun 5 minutter, ikke hadde du mulighet til å gjøre noen innstillinger heller ang dette Det syntes jeg var latterlig, en genial finesse som er er fullstendig ødelagt ved noe så enkelt som en liten innstilling(som htc harhatt tidligere) Endret 30. mai 2011 av Andynator Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvilket minnekort blir den levert med? 8gb??? Står så. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 står på testen til mobili at mhl adapter følger med, noe vodafone telefonene ikke fikk med i boks Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/Mobiltelefoner/pid/HTC/bid/13382/action/1# Er dette en grei deal? 1599,- + 239,- pr mnd, tot pris 4467,- Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Interessant video som viser at Sensation fint kan kjøre spill som er optimert for Tegra2 mobiler. I videoen starter han Samurai 2, og det virker som spillet flyter fint, tross noe oppstartsproblemer. Rundt 14.20 i videoen. http://www.youtube.com/watch?v=6ckamlzAYX0 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg hadde Desire HD før jeg fikk GS2 her om dagen, jeg var skeptisk men hadde ikke noe valg da jeg er enda forbanna på at desire HD var "film-telefon" når den ikke støttet en shait, iallefall slik jeg forstod det ikke var i stand til å spille MKV, elsket også kvalitetsfølelsen til HDH og var nervøs over om S2 var for lett og plastikk, men overgangen var perfekt, ligger bedre i lomma og ikke slenger, perfekt i hånden og ikke minst helvete for ei skjerm! Fra desire hd til gs2 så var det nesten som en natt og dag, endelig har jeg fått meg en tlf som jeg kan se på tvserier fra og til skolen da jeg er ofte ute og titter etc, ikke minst er batteritiden myyye bedre noe som jeg er strålende fornøyd med. Og! For å ikke snakke hvor diggbart det var å ha den ute i direkte sollys. Endret 30. mai 2011 av Dukien Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Og! For å ikke snakke hvor diggbart det var å ha den ute i direkte sollys. Tror du har postet i feil tråd. SGS2 diskuteres her. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Nei, det gjorde jeg ikke. : ) Jeg så folk kranglet om akkurat det jeg så så jeg trodde jeg kunne bidra med mine erfaringer fra folk som var skeptisk om å gå til HD til sensation eller hd til gs2. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Nei, det gjorde jeg ikke. : ) Jeg så folk kranglet om akkurat det jeg så så jeg trodde jeg kunne bidra med mine erfaringer fra folk som var skeptisk om å gå til HD til sensation eller hd til gs2. Da kunne du postet det i HD tråden. Går ann å tenke litt før du trykker svar nå, nok dritt i denne tråden alt. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg er glad samsung s2 kom før htc S! Mulig jeg hadde kjøpt htc, og angret etterpå. Storkose meg med S2 Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Men det var da voldsomt så lang tid amobil skulle bruke på å få lagt ut sin test!! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Men det var da voldsomt så lang tid amobil skulle bruke på å få lagt ut sin test!! Skulle vore online før slutten av sist veke. slit med å sette korrekt terning kansje Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 da ble den bestilt fra Amentio Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Nei, det gjorde jeg ikke. : ) Jeg så folk kranglet om akkurat det jeg så så jeg trodde jeg kunne bidra med mine erfaringer fra folk som var skeptisk om å gå til HD til sensation eller hd til gs2. Da kunne du postet det i HD tråden. Går ann å tenke litt før du trykker svar nå, nok dritt i denne tråden alt. Sorry at jeg ikke flyter på dine subjektive regler på hvor du føler det er riktig å poste hva som er relatert til hva. Jeg så at folk her var dypt uenige om valget og posten min tok hverken det ene eller andre da jeg driter maks i hvilken produsent som lager hva - jeg mener at posten min kunne bidra til at folk i samme situasjon som meg fikk et pekehint og jeg postet det - get over it. Er tydlig markert i posten at jeg tar hverken det ene eller annen side så ikke prøv å se noe som ikke er der - og no offence til hverken deg eller andre men en chillpill kan være å anbefale da jeg hadde de beste hensikter og vet at jeg selv var i samme situasjon forrige uke : htc senstation eller gs2, og ja er klar over at dette er senstation tråden. Endret 31. mai 2011 av Dukien Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 da ble den bestilt fra Amentio Øh... de er vel konk enda! Fikk mail om at IT-distribusjon Norge AS jobber med å rydde opp i sakene fra konkursen. Lenke til kommentar
sindresv Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Fikk mail med sporingsnummer av Amentio nå så tyder på at de er oppe og går. Snakket med en på Amentio på telefon og alt skulle være gode greier. Får se om det kommer en telefon eller en murstein da Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hmm, jeg og har vært i kontakt med amentio, ingenting som tydet på noe konkurs der. Det var nytt for meg iallefall. De har nå gått fra 36 stk i går kveld til 2stk nå Endret 31. mai 2011 av Andynator Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vet det er ting som skjer hos amentio, men de har vært konk en stund, men det virker som de i de stille har fått noen til å ta over driften. Jeg har VELDIG lyst til å bestille telefonen der, men tar ikke sjangsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå