Christoffero89 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Nope ikke den valget på xl Lenke til kommentar
teitur Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Strange, det har ligget der på de htc telefonene jeg har hatt og har(Desire, DHD, Sensation) Lenke til kommentar
jvdp Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Har folk som har en ulåst sensation fått update nå? Selv kjøpte jeg min låst til netcom i 1 år.. det har visst noe å si ifølge denne statusen: StatusoppdateringAv HTC Discussions Just a pointer to folks in the future always go for an unlocked HTC Device or whatever smartphone you choose! Being locked to a carrier usually means you will be waiting a while after updates come out to receive it. i.e. Locked phones: Your carrier has to test the updates then push them out individually to each HTC Device. Unlocked phones: As soon as HTC sends out the update you should receive it without any long wait! http://www.facebook.com/HTC.Discussions Som dere sikkert skjønner har jeg altså ikke fått update.. Endret 27. februar 2012 av jvdp Lenke til kommentar
SLi Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Har folk som har en ulåst sensation fått update nå? Selv kjøpte jeg min låst til netcom i 1 år.. det har visst noe å si ifølge denne statusen: StatusoppdateringAv HTC Discussions Just a pointer to folks in the future always go for an unlocked HTC Device or whatever smartphone you choose! Being locked to a carrier usually means you will be waiting a while after updates come out to receive it. i.e. Locked phones: Your carrier has to test the updates then push them out individually to each HTC Device. Unlocked phones: As soon as HTC sends out the update you should receive it without any long wait! http://www.facebook.com/HTC.Discussions Som dere sikkert skjønner har jeg altså ikke fått update.. Jeg har låst til telenor. Det er da ikke stress å få en update 2-3 dager seinere? Forresten, det står ikke at de har sendt ut en update. Endret 27. februar 2012 av SLi Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Min er ulåst, ikke fått noen update yet. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har ikke sett noe til at det skal være sluppet en oppdatering i det hele tatt...? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Vet ikke om noen oppdateringer nå jeg heller. ICS sies å komme innen utgangen av mars, men er straks på vei til betatestere knyttet til HTC elevate. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Noen som har rootet og lagt inn custom 4.0.3 rom? Kjenner jeg er greit fysen.. Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Noen som har rootet og lagt inn custom 4.0.3 rom? Kjenner jeg er greit fysen.. Gjorde det i dag. Kjempe stabilt! Tar 2-3 timer. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1471941 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Hei, vet ikke om dette forumet blir besøkt mye, men slenger ut spørsmålet mitt uansett. Jeg har nettopp fått en HTC Sensation, og er knallfornøyd med mobilen sålangt. Men - det er en liten ting som irriterer meg stort. På alle de foregående mobilene jeg har hatt, har skjermen skrudd seg på når jeg har mottatt en melding. På denne gjør den ikke det, og det er ganske irriterende når jeg sitter foran PC-en, og har mobilen foran meg. Stort sett har jeg på musikk, og da er det ikke alltid man hører at mobilen mottar en melding. Hvis noen av dere har brukt en iPhone, kan dere kjenne dere igjen at det er lekende lett å svare på en melding hvis man har telefonen foran seg. Der skrur skjermen seg på, og du kan låse opp telefonen og komme rett til meldingen. Dette er noe jeg savner STORT hos min nye HTC! Jeg bruker også WhatsApp (whatsapp.com) siden jeg har fri databruk og da blir det gratis å sende meldinger. Når jeg mottar en melding, må jeg høre etter om det kommer meldingslyd, deretter trykke på låseknappen øverst, så dra i ringen, for så å åpne programmet, og til slutt klikke meg inn på samtalen. Dette er en metode som er utrolig krokete og er ugrei hvis jeg skal svare kjapt på en melding. Dette er også tilfellet ved vanlig SMS. Har prøvd å google, men jeg fikk ikke utrettet stort. Er det noen android-fantaster som har lyst til å hjelpe en nykommer? Hjertelig takk for svar. (Jeg har prøvd "SMS Popup" av Adam K, og den funket akkurat slik jeg trenger den, men ikke på WhatsApp dessverre.) Endret 6. mars 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hva med å bruke viber? Den popper opp Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da har jeg lagt inn Android Revolution, og må si at det ble en helt annen telefon! ikke noe behov for å bytte ut denne på en stund nei! Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da har jeg lagt inn Android Revolution, og må si at det ble en helt annen telefon! ikke noe behov for å bytte ut denne på en stund nei! Enig! Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Min Revolution er litt treg innimellom, mulig jeg må opp på en nyere build...er på HD 6.1.1 nå.. andre roms som er å anbefale? Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Laster ned Androi ver 4 til sensation nå! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Oppdateringen til ICS gir Androidversjon 4.0.3, Senseversjon 3.6 og programvarenummer 3.32.401.5. Kjører smooth foreløpig, men har ikke testet så mye ennå siden jeg er på jobb. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Endelig er oppdateringen kommet! Laster den ned nå, gleder meg til å teste den! Lenke til kommentar
jvdp Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Laster ned ICS og nye sense i skrivende stund! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Noen som vet når xl rulles ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå