Andynator Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vet det er ting som skjer hos amentio, men de har vært konk en stund, men det virker som de i de stille har fått noen til å ta over driften. Jeg har VELDIG lyst til å bestille telefonen der, men tar ikke sjangsen. Vel, jeg regner jo med at dette går i orden. Uansett er det snart tomt så om du vil er det ikke sikkert du får ;-) De var uansett blant de første til å få den inn, og er billigst :-) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg regner med jeg kjøper min på elkjøp . Jeg har tele2, skal ha min uten binding og vil ha forsikring, så da er det vel ikke så mange andre alternativer. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Forøvrig et spørsmål Jeg mener å ha lest at den skal ha Hdmi inngang, men det ser jeg ikke noen steds Galaxy`en og kunne vel det men via en overgang, er det slik at du trenger en overgang på denne og for å bruke hdmi? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Forøvrig et spørsmål Jeg mener å ha lest at den skal ha Hdmi inngang, men det ser jeg ikke noen steds Galaxy`en og kunne vel det men via en overgang, er det slik at du trenger en overgang på denne og for å bruke hdmi? Ja, begge bruker usbporten. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ingen grunn til å uroe seg :-) Hei. Kan forsikre deg om at det gjelder det gamle selskapet Amentio Datakjeden. Amentio og Datakjeden er nye foretak etter at et selskap kjøpte opp konkursboet etter Amentio Datakjeden AS. Ordren din er til behandling hos leverandøren, du vil motta sporing når den er postlagt. Med vennlig hilsen ........... IT Distribusjon Norge AS Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Blir bra når folk begynner å få telefonen i hus og gir litt feedback på forumet Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 jeg er veldig interesert i om led lampa lyser lenger en de små 5 minuttene etter et varsel Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Bestilt fra Chess på nedbetaling i dag jeg....men får den vel ikke før til uka da ! *spent* Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Min ble sendt fra Chess/Moobi i dag, så det stemmer ikke at de holder de igjen til 6. juni som noen i tråden nevnte Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Oj, tøft...kanskje jeg får den snart da ! :-) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Denne mobilen ser veldig interessant ut. Noen som vet hvor stor denne er i forhold til HTC Desire? Jeg vil nemlig ikke ha en større mobil enn det min Desire er idag. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Denne mobilen ser veldig interessant ut. Noen som vet hvor stor denne er i forhold til HTC Desire? Jeg vil nemlig ikke ha en større mobil enn det min Desire er idag. Mener den er seks millimeter større i bredde og høyde, og ca like tykk. Edit: Sensation - 126.1mm x 65.4mm x 11.3mm Desire - 119mm x 60mm x 11.9mm Endret 31. mai 2011 av teitur Lenke til kommentar
Redman Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 da har jeg min i hende ila kvelden;) Voksen man gleder seg som en unge, litt flaut og litt dyrt menmen. Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Da er avgjørelsen tatt. HTC Sensation bestilt fra Netcom/Moobi. Gleder meg til den kommer i posten. Er det noen som vet om Moobi(Netcom) automatisk sender sporenummer eller er jeg nødt til å forespør dette? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Da er avgjørelsen tatt. HTC Sensation bestilt fra Netcom/Moobi. Gleder meg til den kommer i posten. Er det noen som vet om Moobi(Netcom) automatisk sender sporenummer eller er jeg nødt til å forespør dette? Jeg fikk en SMS fra posten når pakken ble innlevert med sporingsnummer og forventet ankomstdato. Håper de har gjort en feil, for forventet dato var ikke før på mandag, og det skal ikke ta nesten en uke å sende en pakke fra Oslo til Bergen Edit: Bestilt fra Chess, men det er akkurat samme opplegget som NetCom Endret 31. mai 2011 av iskaldcola Lenke til kommentar
Morten170872 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 En del butikker har fått den inn i dag.Sitter med en i hånda nå,kjøpt i butikk.Første inntrykket er veldig bra..hærlig byggekvalitet på den i forhold til Samsung g2,som jeg også har siden av meg. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Her er DinSide sin test av HTC Sensation. Lenke til kommentar
stue Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Bare terningkast 4. Det var dårlig. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Etter å ha lest DinSides anmeldelse er det vel ingen tvil om at Galaxy S II er et mye bedre kjøp. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 2699.- med Komplett M hos Telenor.....? D var dyrt gitt... Samsung Galaxy II koster kr 1399.- med samme abonnement..... Da er valget greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå