FeeNxXx Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Noen som har tips til hvilke skoger man kan dra til i norge som er så store at det finnes plasser hvor det er vanskelig å treffe på folk? Eller bare tips til fine plasser med liten sannsynlighet for andre mennesker. helst i sør/øst Norge skal fiske ørret. Endret 15. mai 2011 av FeeNxXx Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Børgefjell i Nord-Trøndelag er rimelig folketomt og med meget godt fiske hvis du treffer bittet. Lenke til kommentar
FeeNxXx Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Takk for det:) Noen flere tips lenger sør? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Du har jo Femundsmarka da som ligger på grensa mellom Sør Trøndelag og Engerdalen. Det er et fantastisk flott fjellområde med godt fiske hvis du veit hvor du skal gå og bittet må stemme, det er uansett en fantastisk naturopplevelse med sitt helt unike landskap som kun finnes der. Jeg har noe erfaring med Hardangervidda men liker meg ikke der da det er så mange private vann der. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Området i den nord/øst-lige delen, av Femunden! Det er ikke tykk gran skog. Her er litt mer glissent med trær, med mye bjørk og noe gran og furu. Minner en del om Finnemarksvidda. Men her er det store områder hvor du sjelden treffer folk, borsett fra de mest populære stedene. (Eks. Røavassdraget). Det beste er vel å benytte ferga, for å komme til området. Det går ferge fra bl.a. Femundsenden og så gå av på Røa, eller et sted lengre nord. Men jeg tror du likevel bør gå av på Røa og så gå vekk fra vassdraget. For der er det ofte en del folk, som fisker helt inn inn til Rogen (i Sverige). Det er fiskerioppsyn! I andre områder av Femunden er det en del kano padlere, nationale og internationale. Eller så er det store omårder både i Østfold og i Nordmarka (nord for Oslo), som det er lite folk. Lenke til kommentar
BraxKung Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hva med Finnskogen? Tusenvis av vann, store områder og veldig lite folk. Her finnes det mange u-utforskede fiskevann og mye bra ørret Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Hva med Finnskogen? Tusenvis av vann, store områder og veldig lite folk. Her finnes det mange u-utforskede fiskevann og mye bra ørret Finnskogen? Tja.... det er jo en del vann der også og kort avstand til bilveg. Det er en del hytter i området og de ligger ved vann. Uten å være lokalkjent og fisker, vil jeg annta at der det er fisk, er det også en, eller flere hytter. Men det er jo mulig alle skogsbilveier er sperret, så da blir det jo en del å gå. Store skogsområder, er det i alle fall. Men du kan jo utdype dette bedre og les "tråden" på nytt, før du svarer! Han har noen spesifikke ønsker. Endret 20. mai 2011 av geco5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå