Bovers Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Heisann! For ikke så grusomt lenge siden fant jeg en nettside der jeg kunne søke på hvilket som helst ord så fant denne databasen ord som rimte på ordet jeg søkte opp. Jeg trodde jeg hadde lagret denne siden på favoritter men til min store overraskelse hadde jeg glemt det av. Har virkelig prøvd å google meg litt frem i dag, uten hell. Noen som vet om en slik side? Jeg vet det finnes ute der! Har sett litt på denne siden men den er ikke i nærheten av så bra som den jeg fant for et par uker siden. ( Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne tråden ) Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Dersom du tenker på en som het noe som som "nødrimordbok", så ser det ut som den er tatt ned. Lenke til kommentar
Bovers Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Det var trist, meget trist. Sist gang jeg brukte den siden jeg leter etter var i april. Hvis denne siden du snakker om har blitt lakt ned etter april, er det mye mulig at nettsiden jeg jakter på ikke finnes lengre Endret 21. mai 2011 av DrunkRattleHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå