janken Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg vil lage musikk og lurer på hvilken software jeg trenger. Softwaren bør være ganske så forståelig og trenger ikke være for omfattende. Jeg skal ikke lage noe proff greier...og trenger ikke tilkoblinger til midi å sånt. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg vil lage musikk og lurer på hvilken software jeg trenger. Softwaren bør være ganske så forståelig og trenger ikke være for omfattende. Jeg skal ikke lage noe proff greier...og trenger ikke tilkoblinger til midi å sånt. Dance eJay ! (som finnes i utallige versjoner, alle er like, og dermed like dårlige) Nei seriøst, jeg vet egentlig ikke... Har også lurt litt på det... Tviler på at jeg har tålmodighet nok til å drive på med det i mer enn et par minutter da... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Såvidt jeg orker å begynne altså... Men... hmm.. gå inn på forum.screamer-hardstyle.com og sjekk i software sectionen eller les litt gjennom forumet står masse der Lenke til kommentar
H2H Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Fruityloops kan du jo bruke... men d er ganske vanskelig å sette seg inn i... har aldri selv klart å lage noe som d går an å hørre på! men d er noen seriøst Sjefs trax som ligger inne som Tutorials... /*-H2H Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Du kan jo høre min traxx hvis du vil.. Vet ikke om du er "familiar" med hardstyle, men jeg har holdt på en stund jeg. Brukte : CubaseSX Evolution MK-361C midi-synth Noen VSTi (Virtual Instruments) -Novation V-Station -Synapse Junglist -Synapse Scorpio -NI Pro-53 -NI Absynth Masse VST Effects Fruity Loops +++ .mp3"]http://home.broadpark.no/~jmah/neoCore_-_h...ly_version].mp3 Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 FT2 (Fast Tracker 2) - BEST THERE IS! 8) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det er etter hvert mange måter å lage "musikk" på, kanskje du bør sjekke ACID fra Sonic Foundry. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Fruityloops 3.5.6 Ikke V.4(Playlisten og effects er ddårlig satt opp etter min mening) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Fruityloops kan du jo bruke... men d er ganske vanskelig å sette seg inn i... Syns ikke jeg Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvis du vil lage musikk går du helt klart for Reason 2... Hvis du bare vil mikse musikk finnes det sikkert enklere programmer som lar deg gjøre dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå