fsx v1.1 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei har fått en mistenkelig Email fra en venn "Hey,howareyou??Pretty long daysyeah?<br style="line-height: 17px; "><br style="line-height: 17px; ">Btwi had beenfeelinglowtoday but wheni saw that Goo gl e sent me the checkfor$38;=>iwas surprised.<br style="line-height: 17px; ">im so happynow because istartedworking fromhomeand evensitting onmy computer lol.<br style="line-height: 17px; "><br style="line-height: 17px; ">youmightwantto grabmoreinfo and earn some $$'s?" Jeg spora IP opp og General IP Information Hostname:stm1meg.1meg.golden.netISP:Golden Triangle On LineOrganization:Golden Triangle On LineProxy:None detectedType:BroadbandAssignment:Static IPBlacklist: Geolocation Information Country:Canada State/Region:OntarioCity:KitchenerLatitude:43.45Longitude:-80.5 virus? Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Regner emd at emne i email ville være uvanlig for din venn? Ser at teksten er html-basert og da kan mailene inneholde virus etc. Det er en link i det du har postet. Denne kan være farlig. Evt er det bare en av mange millioner av spammail. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ser ut som et msn virus. Det lureste når man får dem er å ikke åpne dem og bare slette de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå