Olgadolga Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Hei!! Prøver å finne ut hvor på nett jeg får kjøpt dette smykket. Greide å finne det på amazon.com til 28$ men de shipper ikke til Norge. Det heter: "GUESS Silver and Black Wood Y-Necklace " Prøver også å finne ut hvor jeg får kjøpt kule armbånd slik som Nomy har på seg her: Noen som kan hjelpe meg? Endret 15. mai 2011 av Olgadolga Lenke til kommentar
kans Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Har du sjekka på H&M? Der har de jo masse armbånd i den stilen. og da slipper du og bestille fra nett, men slenger med en link Linky Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg greide å finne nesten identisk armbånd på Ebay. Men leter fortsatt etter det smykket. Finner bare med kors på, noe jeg ikke har så lyst på. Vil ha et rosenkrans-lignende smykke, bare ikke med kross.. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Leter altså etter noe lignende som dette, bare uten korset.. Lenke til kommentar
kans Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Fortsatt, stikk innom en H&M butikk når du kan. Der har de jo mer en hva de har på siden sin Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Fortsatt, stikk innom en H&M butikk når du kan. Der har de jo mer en hva de har på siden sin Bor 3 timer unna en H&M butikk og er svært sjeldent i byn. Vil kjøpe på nett helst. Lenke til kommentar
kans Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 3 timer?! damn, uansett så hvis det kan hende at du kanskje er i nærheten så kan du jo bare stikke innom. Personelig så liker jeg og kjøpe sånne ting i butikk sånn at jeg kan prøve det først. Så handler jeg svært lite på nett, så eneste jeg kunne gjort er og google og det klarer du selv Lenke til kommentar
Vampyren Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Sånn armbånd får du kjøpt her: Woodooshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå