Gå til innhold

Section 8: Prejudice

Anbefalte innlegg

http://warisprejudice.com/

(Nylig ute på PC og Xbox, PS3 til høsten)

Har sett folk anbefale dette, og det har også fått en del positive anmeldelser. Virker som det har masse innhold, valgmuligheter osv, men koster kun 13€ på Steam. Grafikken ser til tider litt old-school ut, men pen nok. Stilen er litt generisk sc-fi, og har sett folk mene det er en Halo rip-off, noe som ikke plager meg siden jeg ikke har noe forhold til Halo i utganspunktet.

Noen som spiller det her? Er det gøy, er det noe liv online osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært solgt på dette siden jeg så noen videoer for release. Utrolig mye spill for pengene, så om du ikke liker det, er det jo ingen katastrofe.

Det bruker UE3, så det er jo ingen grafisk revolusjon, men det visuelle designet er mye mer fargerikt, kreativt og "bestemt" enn de fleste andre skytespill. Synes heller ikke beskyldningene om å være en Halo-ripoff treffer særlig godt, men gameplayet er uansett veldig annerledes. Det er nokså slow-paced, siden man har skjold og er en vandrende tank. Ellers har man selvsagt en del forskjellige våpen, rustninger, utstyr, og alskens dilldall pluss modifikasjoner til alt sammen som kan låses opp. I stedet for redundancy og en million våpen som gjør det samme, så har du ett våpen per kategori, med modifikasjoner som er alt annet enn rent kosmetiske. I tillegg kommer ting som Overdrive, Jetpack og at man ankommer slagmarken fra himmelen hver gang. Alt i alt, veldig morsomt.

Jeg er litt redd for at spillet dør ut fordi manglende spillere fort blir en ond sirkel, men akkurat nå (på PC) er det flere aktive og et par fulle servere på hver side av atlanteren hele døgnet, med god stemning hele veien. Også må man bruke GWFL, som er litt balls.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

At det er litt slow paced fordi folk tåler mer enn ett eller to skudd er jo egentlig bare litt forfriskende. En ting jeg har lurt litt på etter å ha sett noen gameplay videoer er om det er litt slow paced fordi det er store åpne brett hvor man bruker mye tid på å komme seg dit man skal. (Kanskje en av grunnene til at jeg aldri har falt 100% for BF-serien) På en annen side kan man jo "spawne" hvor man vil, og det burde jo hjelpe en god del. Regner med at jeg plukker det opp. Har egentlig nok spill liggende, men problemet med multiplayerspill er at det kan være litt dumt å vente. :p Og hvis det er gwl, blir det vel ikke noen free weekend på steam, heller? Synd i så fall, for det er en fin måte å med flere folk.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Altså, man kan kjøpe det på Steam, så forvent salg og free weekends. Men du må ha eller lage en GWFL-konto for å spille.

Kartene justeres i størrelse etter antall spillere serveren støtter (vanligvis 32, som gir fulle kart), men jeg opplever aldri at jeg må lete etter action. Det hagler også med sensorer som merker folk (som ikke har stealth-armourmod), og de markeres på samme måte om du har dem i synsfeltet innenfor en viss rekkevidde (tenk som spotting i Battlefield, eller UAV i CoD). Så du kan jo bare lande på folk når du spawner, selv om du må passe deg for AA-soner. Og hvis du mot formodning skulle være alene i ødemarken, trenger du bare sprinte i noen sekunder for å aktivere overdrive, som lar deg springe latterlig fort (og gi folk en skikkelig smekk hvis du krasjer i dem - veldig tilfredsstillende å drepe med ramming).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...