Dudeadgy Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har kjøpt Company of heroes Tales of Valor på steam. Dette fungerte helt fint til jeg byttet PC. Når jeg lastet det ned og kom inn på spillet, hadde jeg ikke alt som ''tilhørte i spillet'' jeg manglet mange kart og forskjellige spill greier og forskjellige ting i spillet. Vet noen hvordan jeg kan få det tilbake? Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 kan du gi mere detaljerte beskrivelser av hva som magler? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Prøv en "verify integrity of game cache". 2mouse på spillet i steam -> properties -> local files -> verify integrity of game cache. Ingen anelse om hva det heter på norsk, om du bruker det. Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) a Endret 16. mai 2011 av Dudeadgy Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Ingen ting mangler på testen, kan ikke spille operation stonewall, og de 2 andre multiplayer mods og så kan jeg ikke endre kjøretøyende. Hjelp? Prøvd å reinstalere det Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 mods må du vel laste ned separat og kjøretyene må unlocked gjennom å oppnå ulike ting som en medalje for special tigern iirc. Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Funnet ut problemet, jeg har blitt banned. Jeg vet ikke hvorfor. Sendt melding til THQ, og det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå