Verbal Hologram Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Halo, jeg bruker en Htc hero, som telefon for øyeblikket. Men telefonen har blitt treg, og batteriet blir ferdig veldig fort, nå i det siste, og det blir bare verre og verre. Jeg ble anbefalt at jeg burde bruke custom rom. Søkte på nett, men fant kun veldig dårlige guides, eller gamle. Noen som kan veilede meg en rom, som er så laggfri, og funker bra? Instruksjonene kan være på engelsk, trenger bare en guide på hvordan og hva jeg skal installere. Takker for svar Mvh. Verbal Hologram. Endret 6. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Cyanogenmod Endret 15. mai 2011 av MobilNerd Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Guide: http://www.villainrom.co.uk/vBwiki/index.php?title=Installing_Custom_ROMs For øyeblikket bruker jeg Elelinux 7.1 (gingerbread), men hvis du vil ha Froyo istede kan du bruke Froydvillain. Det er ingen grunn til å bruke CyanogenMod istede for Elelinux på HTc HEro. Elelinux utvikler begge to, men Elelinux er senere i utviklingen Elelinux 7.1: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=932377 Lenke til kommentar
kyrreso Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg har for tiden cyanongenmod 6, og er veldig fornøyd. Allikevel er jeg for urolig til å greie meg med det, og ønsker å oppdatere. Syntes egentlig at cm6 er for treg, men greier meg fint. Nå ønsker jeg å prøve elelinux eller cm7 nighly. Så er spørsmålet hva jeg skal velge. Hva er forskjell? Og hvordan fungerer oppdateringen? Må jeg ta backup av alt? Syntes elelinux sin guide er mangelfull for bytten fra cm6. Ellers jeg fornøyd for fonen. Kjøpte den billig brukt, og den fungerer veldig bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå