Remern Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har bursdag i dag og jeg skal kjøpe ny PC. Jeg vil bygge selv, og jeg har valgt ut noen komponenter, men er litt usikker på om de passer. Plz sjekk ut handlelista jeg lagde og pek ut noen komponenter som ikke passer hvis de ikke gjør det -Remern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvilken handleliste? Umulig å sette noe som helst opp for deg så lenge du ikke nevner noe budsjett heller. Lenke til kommentar
Remern Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 LOL. Glemte å sette opp link xD HER SKAL DEN VÆRE. btw, har ganske lite budsjett på rundt 5-6k :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ser veldig greit ut, strømforsyning er en smule overkill, men det var såpass greit priset at du kan nok bare ha den. Eneste jeg hadde gjort er å gå de få kronene opp til HD6870 fra AMD: Forskjellen fra GTX 550TI er slående. Lenke til kommentar
Remern Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Ser veldig greit ut, strømforsyning er en smule overkill, men det var såpass greit priset at du kan nok bare ha den. Eneste jeg hadde gjort er å gå de få kronene opp til HD6870 fra AMD: Forskjellen fra GTX 550TI er slående. JA, det er kanskje litt bedre, da har jeg mulighet til å kjøre Xfire senere uten å måtte kjøpe to nye kort fra AMD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå