Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Hadde den straffesituasjonen vært imot oss hadde Benbjo sagt at det var en soleklar straffe. Neppe. Jeg har sett mye klarer straffer ikke blitt gitt bare i år. Greit, det kan forsvares om det ble blåst, men vi er Arsenal. Vi får ikke straffer i slike situasjoner. Spesielt ikke når dommeren er City fan. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Du så vel at Ramsey trakk seg når han så Dunne komme? Dessverre er det vanskelig å komme over en slik skade mentalt. Jeg blir overrasket om Ramsey kommer tilbake til det nivået han hadde før skaden. Han kommer nok aldri til å nå makspotensialet sitt pga skaden, men det får vi aldri vite. Ramsey hadde en god kamp i dag og han dominerte mot United. Han har ikke vist noen tegn på at han fortsatt sliter mentalt etter skaden. Alle bortsett fra deg så at det var en klar straffe i dag. Fulham er for øvrig ikke noe vanskeligere enn Stoke og Bolton, så 3. plassen er ikke tapt helt enda selv om det begynner å se mørkt ut. Edit: Gibbsy var for øvrig svært god i dag. Klarer han å holde seg skadefri, ser jeg gjerne at han blir vår nye venstreback neste sesong. Du så altså ikke at han trakk seg i situasjonen i stedet for å fullføre? Fulham er ikke vanskeligere enn Stoke og Bolton. 2 lag vi tapte for nylig. Do the math Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Du så altså ikke at han trakk seg i situasjonen i stedet for å fullføre? Fulham er ikke vanskeligere enn Stoke og Bolton. 2 lag vi tapte for nylig. Do the math Han trakk seg ikke, han ble hindret, og dermed er det en straffe. Jeg trenger ikke å gjøre noe matte, bare se på ligatabellen. Lagene er omtrent akkurat like gode. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Du så altså ikke at han trakk seg i situasjonen i stedet for å fullføre? Fulham er ikke vanskeligere enn Stoke og Bolton. 2 lag vi tapte for nylig. Do the math Han trakk seg ikke, han ble hindret, og dermed er det en straffe. Jeg trenger ikke å gjøre noe matte, bare se på ligatabellen. Lagene er omtrent akkurat like gode. Jeg mente at vi har nettopp tapt for Bolton og Stoke. Vi kommer til å tape for Fulham også hvis vi følger din logikk. Forresten, her er utfallet av kamper siden CC finalen: LWDLLDDWDDLWLL 3 seiere. Lukter ikke akkurat topp 10 neste sesong hvis det ikke skjer noe drastisk. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg mente at vi har nettopp tapt for Bolton og Stoke. Vi kommer til å tape for Fulham også hvis vi følger din logikk. Forresten, her er utfallet av kamper siden CC finalen: LWDLLDDWDDLWLL 3 seiere. Lukter ikke akkurat topp 10 neste sesong hvis det ikke skjer noe drastisk. Min logikk? Utdyp gjerne. Det er ikke til å legge skjul på at vi er i en helt forferdelig dårlig periode nå, men tre poeng mot Fulham burde absolutt være mulig å oppnå. Det er heller ingen garantier for at City kommer til å vinne begge sine kamper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg mente at vi har nettopp tapt for Bolton og Stoke. Vi kommer til å tape for Fulham også hvis vi følger din logikk. Forresten, her er utfallet av kamper siden CC finalen: LWDLLDDWDDLWLL 3 seiere. Lukter ikke akkurat topp 10 neste sesong hvis det ikke skjer noe drastisk. Min logikk? Utdyp gjerne. Det er ikke til å legge skjul på at vi er i en helt forferdelig dårlig periode nå, men tre poeng mot Fulham burde absolutt være mulig å oppnå. Det er heller ingen garantier for at City kommer til å vinne begge sine kamper. Teskjemodus: Du sier at Fulham, Stoke, Bolton er like gode. Vi møter Fulham borte i neste kamp. Vi har nettopp tapt bortekamper mot Bolton og Stoke. Ergo taper vi mot Fulham også. Den siste setningen er konklusjonen utifra ditt premiss (at Fulham, Stoke og Bolton holder samme nivå) 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Teskjemodus: Du sier at Fulham, Stoke, Bolton er like gode. Vi møter Fulham borte i neste kamp. Vi har nettopp tapt bortekamper mot Bolton og Stoke. Ergo taper vi mot Fulham også. Den siste setningen er konklusjonen utifra ditt premiss (at Fulham, Stoke og Bolton holder samme nivå) Haha, ikke legg ord i munnen min. Dine ville teorier og konklusjoner reflekterer ikke på noen måte det jeg prøvde å si. Poenget mitt er at Citys to resterende kamper er akkurat like vanskelige som vår siste kamp, så det er absolutt ikke urealistisk at de kommer til å gi fra seg poeng. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Teskjemodus: Du sier at Fulham, Stoke, Bolton er like gode. Vi møter Fulham borte i neste kamp. Vi har nettopp tapt bortekamper mot Bolton og Stoke. Ergo taper vi mot Fulham også. Den siste setningen er konklusjonen utifra ditt premiss (at Fulham, Stoke og Bolton holder samme nivå) Haha, ikke legg ord i munnen min. Dine ville teorier og konklusjoner reflekterer ikke på noen måte det jeg prøvde å si. Poenget mitt er at Citys to resterende kamper er akkurat like vanskelige som vår siste kamp, så det er absolutt ikke urealistisk at de kommer til å gi fra seg poeng. Jeg fulgte bare ditt premiss for å trekke en (logisk) konklusjon. Realistisk sett må City tape sine 2 kamper for å ikke ta 3 plassen. Det skjer ikke. Selvsagt, Arsenal kan fortsatt ta 3.plassen, men jeg hadde ikke satt pengene mine på det. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Med andre ord brukte du din egen logikk, ikke min. For meg er det helt ulogisk at vi automatisk kommer til å tape mot Fulham fordi vi tapte mot Bolton og Stoke. Både Bolton og Stoke er knallgode hjemmelag, mens Fulham er relativt svake på hjemmebane. Vi er fortsatt ligaens beste bortelag. Vi har absolutt en sjanse til å ta tre poeng på Craven Cottage, og hvis ta City taper poeng i én av kampene sine, så er tredjeplassen vår. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Realistisk sett må City tape sine 2 kamper for å ikke ta 3 plassen. Det skjer ikke. Vel, nei. Dei må berre ikkje vinne. Men enig med deg, trur det blir fjerde på oss (noko eg forsåvidt spådde før kampen mot Blackpool). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Med andre ord brukte du din egen logikk, ikke min. For meg er det helt ulogisk at vi automatisk kommer til å tape mot Fulham fordi vi tapte mot Bolton og Stoke. Både Bolton og Stoke er knallgode hjemmelag, mens Fulham er relativt svake på hjemmebane. Vi er fortsatt ligaens beste bortelag. Vi har absolutt en sjanse til å ta tre poeng på Craven Cottage, og hvis ta City taper poeng i én av kampene sine, så er tredjeplassen vår. Forøvrig ikke min logikk, men matematisk. X = Y = Z. X > A, Y > A og dermed er også Z > A. Er selvsagt ikke direkte overførbart til fotball, men med tanke på seneste form og vår svakhet på dødballer hadde jeg ikke satt penger på Arsenalseier her. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Robin van Persie er et skinnende lys i all dritten. Verdensklasse i alle fiber. Han må være en målestokk for hvor lista skal ligge, både for nye innkjøp og resten av spillerne. Gi RvP kapteinsbindet neste sesong. 5 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jævla bottlers, nå har dere greid å sende City i bankers CL. Vel, Arsenal fansen (i london) fortjener kanskje ikke noe bedre når det er fuckings halvfullt på tribunene. Ynkelig support. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Robin van Persie er et skinnende lys i all dritten. Verdensklasse i alle fiber. Han må være en målestokk for hvor lista skal ligge, både for nye innkjøp og resten av spillerne. Gi RvP kapteinsbindet neste sesong. Nettopp! Spørsmålet er bare om han blir når våre 2 andre gode offensive spillere høyst sannsynlig forsvinner. RvP for captain. Han gir hvertfall det han har. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Dette er begynner å bli latterlig. At det går ann. Vel, Arsenal fansen (i london) fortjener kanskje ikke noe bedre når det er fuckings halvfullt på tribunene. Ynkelig support. Forstår fansen godt når spillerne opptrer som de har gjort de siste månedene. Wenger sier Fabregas ikke vil spille mer denne sesongen. Jeg frykter han har spilt sin siste kamp for oss. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jævla bottlers, nå har dere greid å sende City i bankers CL. Vel, Arsenal fansen (i london) fortjener kanskje ikke noe bedre når det er fuckings halvfullt på tribunene. Ynkelig support. Flust av supportere som boitokket idag grunnet billettprisene som allerede er ligaens dyreste, går ytterligere opp i pris neste sesong. Helt siden vi flytta fra Highbury har tilskuerne hatt mer preg av rikfolk som er på kamp for å oppleve stemningen, istedet for genuine Arsenal-fans. Det er massevis av fans som ikke kommer til å fornye sesongkortet sitt til neste sesong. Den manglende stemningen kan ikke bare skyldes på Arsenal-fansen. Bortefansen vår er så god som noen. Robin van Persie er et skinnende lys i all dritten. Verdensklasse i alle fiber. Han må være en målestokk for hvor lista skal ligge, både for nye innkjøp og resten av spillerne. Gi RvP kapteinsbindet neste sesong. Nettopp! Spørsmålet er bare om han blir når våre 2 andre gode offensive spillere høyst sannsynlig forsvinner. RvP for captain. Han gir hvertfall det han har. Robin van Persie er 100% Arsenal. Han skylder klubben ekstremt mye. Han kommer til å bli, uavhengig av hva Nasri og Cesc gjør. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Visste ikke at det var boikott, da ble det plutselig litt mer forståelig. Var mange tusen ledige sitteplasser nemlig.Og ja, billettprisen til Arsenal er jo helt hinsides dyre, så skjønner dere godt. Tradisjonelt er siste hjemmekamp for året en tid hvor fansen takker spillerne nesten uansett hvordan de har levert. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Dette er begynner å bli latterlig. At det går ann. Vel, Arsenal fansen (i london) fortjener kanskje ikke noe bedre når det er fuckings halvfullt på tribunene. Ynkelig support. Forstår fansen godt når spillerne opptrer som de har gjort de siste månedene. Wenger sier Fabregas ikke vil spille mer denne sesongen. Jeg frykter han har spilt sin siste kamp for oss. Mellom linjene betyr det nok at Fabregas forsvinner ja. Jeg tror kanskje det er like greit. Det er ikke sunt at alt står og faller på en spiller som ikke er motivert. Og når den spilleren også er kaptein... Det minner litt om Henry's siste sesong. Han var også "skadet" mot slutten av sesongen. Vi klarte oss fint sesongen etterpå. Holdt faktisk på å vinne PL også. Mulig at Cesc er en viktigere spiller pdd, men Nasri tror jeg kan blomstre i Cesc sin posisjon. Ramsey kan også bli en slags erstatter om han kommer over skaden mentalt. Eventuelt kan man jo bruke noen av de 20-25 millioner pund vi får av Fabregas salget til å kjøpe noen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ang. oppmøte på tribunene: Så lenge klubben selg ut kampane, og det veldig komfortabelt, så kjem dei nok ikkje til å bry seg om folk møter opp eller ikkje. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Eventuelt kan man jo bruke noen av de 20-25 millioner pund vi får av Fabregas salget til å kjøpe noen. Det er et ran. Greit at Wenger ikke er kjent for å skvise ut alle mulige kroner fra spillersalgene sine men £20m for Fabregas hører ikke hjemme noen plass. £50m er en fair markedspris. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå