invalid_user Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hva FAEN? Som om ikke jeg var kvalm nok fra før, så må jeg se på DETTE? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hva i helvete skjer med forsvaret vårt? Man kan ikke stå på hælene og SE på at Bent løper igjennom. Faeeeeeeeen 0-2. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Får ikke sett kampen, men hva faen i helvete er det som skjer? Endret 15. mai 2011 av stizzen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Latterlig hvordan laget kaster bort garantert CL plass. Neste sesong blir det neppe europa cup. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Får ikke sett kampen, men hva faen i helvete er det som skjer? Vi suger. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Slapp av folkens, vi går i økonomisk overskudd! Jippi! 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 FYFFFFFFFFAEN, blir så sykt frustrert av dette laget til tider, er det mulig!? jeg krever at Scuillaci blir PÆLMET ut av klubben i pausen, skal aldri se den klovnen mer. Latterlig hvordan laget kaster bort garantert CL plass. Neste sesong blir det neppe europa cup. Slapp av, vi har "mange unge talenter som kommer til å vinne i fremtiden". Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 FYFFFFFFFFAEN, blir så sykt frustrert av dette laget til tider, er det mulig!? jeg krever at Scuillaci blir PÆLMET ut av klubben i pausen, skal aldri se den klovnen mer. Latterlig hvordan laget kaster bort garantert CL plass. Neste sesong blir det neppe europa cup. Slapp av, vi har "mange unge talenter som kommer til å vinne i fremtiden". Nei, de spillerene forsvinner så snart Barcelona/RM/Milan/Inter får øynene opp. Jeg kan ikke fatte hvem som vil spille på Arsenal. Ingen ambisjoner, ingen vinnermentalitet. Alt de bryr seg om er å få betale hver uke. Jævla drittfolk. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Dette er så perverst at jeg får reisning... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg greide å snike meg hjem fra jobb to timer tidligere, men det angrer jeg på nå. Herregud. 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Tenkte mer på at all tillit settes på talentene som skal redde laget etter hver fiasko-sesong (men som feiler totalt), men du har jo for all del et poeng der. @Benbjo Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Inn med Bendtner og pelm lange baller på han all the fuckings time, så skyter Vermaelen og van Persie på ballene Bendtner fordeler. Gjør hva som helst. Noe må hvertfall gjøres. Vi kan ikke spille alt langs bakken og håpe på det beste. Savner virkelig noen inni boksen som man legge inn til.. STRAFFE?! HVA I HELVETE DOMMER? KLARESTE STRAFFEN I 2011 FOR FAEN! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Inn med Bendtner og pelm lange baller på han all the fuckings time, så skyter Vermaelen og van Persie på ballene Bendtner fordeler. Gjør hva som helst. Noe må hvertfall gjøres. Vi kan ikke spille alt langs bakken og håpe på det beste. Savner virkelig noen inni boksen som man legge inn til.. Problemet er at ingen av våre spillere kan legge inn. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Dommeren er i gang. Denne sesongen har vært helt ekstrem i forhold til dommeravgjørelser. edit: Hvordan kan FA la en 12-åring(?) dømme en PL kamp? Endret 15. mai 2011 av Vestaa 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Greit å ikke blåse der. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Fikk ikke bra bilder av straffe-situasjonen av TV2Sumo i alle fall... så ut som at Ramsey ble for feig, trakk seg, og rett og slett bommet på ballen. Men som sagt, fikk elendige reprise-bilder. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Fikk ikke bra bilder av straffe-situasjonen av TV2Sumo i alle fall... så ut som at Ramsey ble for feig, trakk seg, og rett og slett bommet på ballen. Men som sagt, fikk elendige reprise-bilder. Akkurat dette som skjedde. Ramsey har dessverre tatt en Eduardo. Redd for å bli skadet igjen. Dette sitter mentalt og tar tid å komme over om det i det hele tatt skjer. Vi kommer til å se han trekke seg fra dueller mye fremover. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Fikk ikke bra bilder av straffe-situasjonen av TV2Sumo i alle fall... så ut som at Ramsey ble for feig, trakk seg, og rett og slett bommet på ballen. Men som sagt, fikk elendige reprise-bilder. Dunne strakk foten fremfor Ramsey sin fot akkurat når han skulle skyte. Ramsey traff da foten til Dunne og ballen trillet videre. Klar straffe. edit: I stolpen, fy faen, dette er så latterlig. Endret 15. mai 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ramsey trakk seg ja, men det er vel ikke så rart etter leg break... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå