Gå til innhold

PL: 15.05.2011 Arsenal - Aston Villa, Ashburton Grove


Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHAHAHAHAHA, FA er en VITS. DOmmerne er en VITS. Tror dere Chelsea ikke hdade fått straffe på hjemmebane eller DET målet? Og hvis Terry hadde dyttet noen sånn og scoret, tror dere dommeren hadde blåst? Helt grusomt.

 

Ellers, fy faen dommeren suger. Helt fantastisk villt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hater dommeren. Jeg blir kvalm av å tenke på hva som kunne skjedd om Chamakh sitt mål hadde blitt godkjent. Vi skulle hatt straffe da Ramsey ble felt. I tillegg skjøt Van Persie i stolpen. Faen så uheldige vi er. Vi suger balle, men vi hadde vunnet denne hadde det ikke vært for dommeren. Jeg er sjokkert.

Lenke til kommentar

Gutta ga i det minste alt de hadde i 2. omgang. Hvis dommeren ikke hadde vært en astronomisk volcanocunt hadde vi kanskje tatt tre poeng i dag. Frykter at vi havner på 4. nå, men da vil i det minste Wenger innse at noe MÅ gjøres. Denne sesongen har vært den tristeste jeg noen gang har opplevd.

Lenke til kommentar

Sky sier "stone wall clear penalty" osv osv. Alle 3 av dem.

Leste du ikke hva Benbjo skrev? Har du glemt at han kan lese tanker OG spå fremtiden? Ramsey ble bare så redd da Villa-spilleren kom løpende at han ikke turte å treffe mål.

 

Du så vel at Ramsey trakk seg når han så Dunne komme? Dessverre er det vanskelig å komme over en slik skade mentalt. Jeg blir overrasket om Ramsey kommer tilbake til det nivået han hadde før skaden. Han kommer nok aldri til å nå makspotensialet sitt pga skaden, men det får vi aldri vite.

 

Nei, Stoke er aldri lett. Kan se for meg uavgjort. Pulis er sikker sur etter FA Cup-finalen. Men du har rett, ser dårlig ut for Arsenal ellers.

 

Stoke hjemme er walkover. Bolton borte er er det bare Arsenal som sliter med. Til og med Blackpool slår Bolton.

Lenke til kommentar

Hele opplegget rundt dommerstanden i PL er latterlig. Sa til Roman istad at jeg er sikker på at vi taper opp mot to sifra antall poeng hver jævla sesong på dette her. Kan bare telle siden jul i år: Wigan kampen + City kampen + Newcastle kampen + Sunderland kampen + Bolton kampen + Aston Villa kampen idag. Dette er det jeg kommer på akkurat nå. I alle disse kampene har det vært store avgjørelser som har gått imot oss, som sannsynligvis er feil. Kommer enda bare på en kamp denne sesongen hvor en dommer har hjulpet oss, og det var mot Birmingham hjemme, i 2-1 kampen. Chamakh som diva til seg straffe.

Jeg sier forøvrig ikke at vi garantert hadde vunnet disse kampene om avgjørelsen hadde vært med oss, men sjangsene hadde vært mye større.

 

Dommerstanden i Premier League er en fucking joke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du så vel at Ramsey trakk seg når han så Dunne komme? Dessverre er det vanskelig å komme over en slik skade mentalt. Jeg blir overrasket om Ramsey kommer tilbake til det nivået han hadde før skaden. Han kommer nok aldri til å nå makspotensialet sitt pga skaden, men det får vi aldri vite.

Ramsey hadde en god kamp i dag og han dominerte mot United. Han har ikke vist noen tegn på at han fortsatt sliter mentalt etter skaden. Alle bortsett fra deg så at det var en klar straffe i dag.

 

Fulham er for øvrig ikke noe vanskeligere enn Stoke og Bolton, så 3. plassen er ikke tapt helt enda selv om det begynner å se mørkt ut.

 

Edit: Gibbsy var for øvrig svært god i dag. Klarer han å holde seg skadefri, ser jeg gjerne at han blir vår nye venstreback neste sesong.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...