Brede_Skapstroppen Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Håper jeg har forstått det riktig i forhold til at Gamer's Paradise ikke bare er et forbigående fenomen. Dette er jo en ypperlig paraply for fremtidige turneringer og konkurranser. Det er jo generelt noe som det er alt for lite av, og ser for meg at Gamer.no har muligheten til å etablere en ganske tydelig og sterk "merkevare" med denne siden. Derfor så hadde kanskje være en idè å opprette en egen del i forumet som fokuserte på forskjellige sider rundt Gamer's paradise. Informasjon og snakkiser her kan jo faktisk være både artig og interressant. Man får samlet en del informasjon og diskusjonsmuligheter for de som er deltakere eller som vurderer å bli det. Samtidig så vil det være en grei plass å lodde stemningen for fremtidige spill og konkurransetyper. ( Ser at denne tråden kanskje skulle vært postet i https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=548 istedet, men vet ikke om jeg får det til, eller om det er Moderator som fixer det) Endret 15. mai 2011 av Brede_Skapstroppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå