xxxIphonexxx Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei alle sammen Eg blei kjent med denne jenta som eg likar no. Hun er veldig snill, grei og søt. Men det er ikkje poenget. Poenget er at hun sa at hun var noe som heit scene. Uti fra det eg har funnet er det ein eigen måte å kle seg på, men eg har ikkje peiling på kva det er eller om det er bra eller dårleg. Så eg håpte på at dere hadde noen gode svar på dette. xxxIphonexxx Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) http://www.wikihow.com/Be-a-Scene-Kid Endret 15. mai 2011 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
xxxIphonexxx Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Eg vet at scener ser slik ut, men hun ser ikkje slik ut, derfor er det disse spørsmålene eg stiller: Kvifor seier hun at hun er scene når hun ikkje ser ut som ein scene? Kvifor vil hun være scene? Er scene ein bra eller dårleg ting? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Hva betydning har det for deg om hun er scene (noe som forøvrig høres helt emo ut (no pun intended)). Du kunne også tenkt litt på å endre emnetittelen. Endret 15. mai 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
xxxIphonexxx Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Det har ingen innvirkninger på meg, eg ville bare ha svar på spørsmåla mine fordi ingen av vennene mine kan svare på det. Lenke til kommentar
xxxIphonexxx Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Meinte det har ingen betydning for meg, eg vil fortsat like henne for den hun er... Lenke til kommentar
surtei Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvorfor ikke spørre henne om disse tingene? 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) http://www.wikihow.com/Be-a-Scene-Kid Mange gode tips der! Likte spesielt: If you can't find any jeans designed for guys, buy a pair of decent fitting girl jeans. You may feel embarrassed, but you'll feel great as soon as you see how good you look in them. Edit: Som noen andre nevnte burde du bare spør henne om disse tingene selv. Det er jo meningen at dere skal bli kjent med hverandre? Hvis du hadde sagt at du var en "Fotballgutt" så hadde hun sikkert spurt deg om hvilke lag du henger med osv. Min personlige tolkningen av at hun sier hun er en "Scene girl", uten at hun ser ut som en, er at hun er ei jente som liker å ha litt oppmerksomhet og gjerne lager litt drama, eller "scenes.." Kan være jeg er helt ute å kjører da Endret 15. mai 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå