ostenxx Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Ja, hvordan kan jeg skrive inn denne for hvert enkelt av mine nettverkskort i XP. Før var det bare og åpne nettverkstilkoblingene mine, finne kortet, dobbeltklikke, klikke på egenskaper og vips; der stod internett protokoll merket hvor IPen kunne tsates inn. Nå får jeg fram et annet skjermbilde. Hvordan får jeg tilbake det forrige? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Kontrollpanel - Nettverk.. Finn TCP/IP i lista der.. Høyreklikk, og velg egenskaper.. Der skal du kunne sette fast ip.. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Kontrollpanel - Nettverk.. Finn TCP/IP i lista der.. Høyreklikk, og velg egenskaper.. Der skal du kunne sette fast ip.. Det er akkurat det jeg ikke får til. Jeg klikker på ikonet for nettverkstilkoblingen jeg bruker, velger egenskaper for tilkoblingen, men får ikke fram muligheten for å stille inn IP-adresse m.m. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 trykk på start -> kjør -> og skriv winipcfg. så velger du nettverkskortet ditt i en scrollliste og voilâ!! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 :-? Fant ut hva som kunne for problemet nå. Jeg var tilkoblet via en nettverksbro. Ikke vet jeg hva det er...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå