TheRocky Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Heyhey Jeg har et lite problem når det gjelder itslearning. Jeg har jobbet med en oppgave ganske lenge og har lagret det på itslearning (eportfolio - mine private filer). Jeg er ganske sikker på at jeg lagret fien i mine private filer, men når jeg prøver å åpne det så står det bare filen finnes ikke. Er det noen som har en løsning til dette problemet ? mvh Jonas Lenke til kommentar
V_B Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Filen ligger der med filnavn, størrelse og sist redigert dato - men du får beskjed at den ikke finnes når du trykker på den? Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Ingen som veit ? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Høres litt rart ut. Det kan ikke ha skjedd noe feil når du lastet opp filen? Ser at jeg har filer på eportofolio fra 2007, så de blir hvertfall liggende der lenge. Du kan jo heller kontakte en admin på isyd og høre med dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå