Gå til innhold

Tv 2 Hjelper Hvem ? !

Dirk12

Anbefalte innlegg

Jeg har selv nylig hatt en opplevelse som har ødelagt mye for meg , både privat og arbeid.

Folk i Norge synes visst den lettetste løsningen om de har en tvist med forhandler er å ringe eller mail Tv 2 hjelper deg. Tv 2 hjelper deg lever jo av dette og elsker disse klagene.

De jobber intensivt med disse kundene for å få de til ikke å svare på mailer eller godta penger fra forandlere så de har en sak , og jo mer drama jo bedre er det .

Mer show til ola nordamnn , som sitter og tror på dette se sender .

En ting er om disse bedriftene / persnene er skikkelige svindlere og virkelig fortjener det , men i mangel på disse sakene går de løs på de små firmaene som kanskje har noen klager men som prøver å rette opp i det.

Tidligere tok de for seg større bedrifter , men etter uttallige rettsaker har de nå begynt å rette seg mot mindre som har lite av ressusrer til å forsvare seg.

Hvordan de vrir og vender og truer med offentligjørelse av privat informasjon og opptak på privat eiendom er meg uforsåtelig at de får lov til .

Er det ikke noen som har tenkt til å gjøre noe med dette , skal de få lov å holde på slik ?

De må vel også følge lover og regler i norge som alle andre ?

Jeg tipper de har ødelagt for mange der ute og flere har gått konkurs , og de behøver ikke engang være kjeltringer eller ha store grunner til å bli hakket på for å ha blitt det.

Jeg har som sagt opplevd dette og ønsker å få kontakt med flere som har hatt lignende opplevelser .Synes det er på tide at Norge våkner opp og får vite hvordan dette foregår.

Skulle ikke forundre meg heller , om dette styres av større bedrifter / konkurrenter som å ønsker alle de små ut og vekk.

Har du eller noen du kjenner hatt lignende opplevelser ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et spørsmål som kanskje virker litt for enkelt, men har du tatt deg 10 minutter til å snakke med dem?

Eller 10 minutter til å snakke med kunden?

Av den erfaringen jeg personlig har med TV2 hjelper deg er de voldsomt påtrengende, men det er stort sett bare å snakke med dem. På andre siden er det veldig sjeldent kunder som møter god kommunikasjon faktisk går til TV2 hjelper deg.

Det har vært oppe fra tid til annen her på forumet hvordan de vrir og vender på ting, og man kommer alltid tilbake til at det er et underholdningsprogram, laget for å gjøre TV. Men den letteste måten å bli kvitt dem er å snakke med dem og høre hva de vil.

Lenke til kommentar

Hva sier tv2 når du informerer dem om nøyaktig dette da?

I hvert fall den ene gangen jeg var borti dem (fra feil side) så forsvant de når man hadde snakket ordentlig med dem. Har hørt vandrerhistorier om folk som har truet på å sende politiet på dem for at de skal gå sin vei dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...