Cruentus Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har bestemt meg om å bygge et lite system med P8H61-M Pro hovedkortet sammen med IN-WIN Dragon Slayer som jeg falt for. Har nå bestilt i5 2400, strømforsyning og ram for øyeblikket. Det jeg lurer på er at jeg tenkte/vurderer å bruke Corsair H60 på dette hovedkortet men vil det passe? Noen som har erfaring med det hovedkortet og Corsair H60? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvorfor i alle dager skal du kjøpe en tredjeparts kjøler? Den vil ikke kutte støyen hvertfall. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Er veldig fornøyd med H70 som jeg bruker i min spille maskin og eventuelt bytte ut viften som følger med H60 med en som er mer stillegående om den passer på hovedkortet og i kabinettet da selvsagt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Du kan ikke overklokke med et H61-chipsett, så du har ikke bruk for mer kjøling enn stock-kjøler. Den er også blant de mest støysvake kjølerne du kan få til et hovedkort, så jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du skal kjøpe en H60... Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Har ingen planer om å overklokke dette systemet men holde den kjøligere enn stock cooler..de er jo nokså dårlig synes jeg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja, de er dårlige, men det er ingen grunn til å bruke mer penger på en tredjepartskjøler om du ikke skal overklokke. Det har ingenting praktisk å si for levetiden å kjøre med stock-kjøler på en Sandy Bridge, da strømforbruket er så lavt og du får lave temperaturer. Med mindre du skal overklokke er en tredjepartskjøler et sløs med penger. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 ok..takker for svar. skal prøve en periode med stock cooler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå