Naga Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei! Jeg er en godt trent ung mann på 25 som ligger på 35-40 treningstimer i måneden (styrke/løping/ski/rulleski). De siste to ukene har jeg slitt fælt med smerter under ribbena på høyre siden. Følelsen minner mye om sting/hold, men det er noe jeg ikke har fått siden jeg var utrent... og da var det alltid forbigående. Nå kan jeg få det helt i starten av oppvarmingen, eller ved å gå rolig opp trappen til leiligheten. Har måttet avbryte flere økter, til og med en styrkeøkt! Smertene virker å gå hånd i hånd med høyere puls. De avtar når jeg stopper, men returnerer så snart jeg skrur opp tempoet igjen. Hva kan være galt med meg? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hei. For et år siden tok jeg opp treningen igjen. Akkurat det samme problemet som du beskriver, var tilfellet hos meg. Det føles ut som du har konstant hold under en hel økt (som jeg ofte må avbryte) Har ikke tatt meg tid/bry til å oppsøke fysio ettersom smertene kommer litt her og der. Si ifra om du finner ut noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå