Cuneax Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Beskytter fotoutstyret på tur. Nye fotobager fra Lowepro Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Synd at den store sekken ikke har plass til hus med grep, for sekken ser ellers veldig fin ut til mitt bruk. Francis Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Enig der. Mangler støtte for batterigrep. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Tanken er vel at hvis man er ute å trener, så ønsker man å ta med litt lettere og kompakt utstyr. Da er vel ikke batterigrep greia? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Når du har et 550D så er det viktig =P Får sjekke litt videre på markedet. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 De eneste sekkene som jeg har funnet som ser ut til å kombinere dagstursekk med fotobag på en god og komplett måte er F-Stop sine sekker. Francis Lenke til kommentar
gormley Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 F-stop har ikke lomme på siden, dette i motsetning til disse modellene fra Lowepro. For meg er det enormt viktig: Det å kunne ta kamera ut av sekken uten å ta den av er befriende. Lowepro primus AW har en god lomme på siden og er passelig tight, utmerket dagstur-sekk i fjellet. Men den er ikke så tight som disse nye modellene eller F-stop sine sekker - som tilsynelatende kan brukes på joggetur. Click Elite (forhandler i Norge = Stavanger foto) har flere modeller i samme sjanger: Escape, probody sport, contrejour. Av disse har jeg bare forsøkt sistnevnte, den hadde for liten sidelomme til Nikon D700 + gullring-objektiv. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 En link til F-Stop sine sekker sitt produkt for oss som ikke finner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg