Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ung mann søker ung kvinne i Kristiansandsregionen! </ironi>

Anbefalte innlegg

tittel sier alt, vel egentlig ikke.

Jeg vil gjerne møte nye folk, altså jenter, men jeg føler jeg ikke helt vet hvordan, mine tidligere flammer har vert venner, eller har vært venner av venner, men nå er det slik at alle i vennekretsen er allerede i lykkelige par.

Hvordan i huleste finner man folk, noen sier at jeg bør bruke nettdating, andre foreslår å møte folk på utesteder. Så jeg har fulgt disse rådene og endt opp med unødvendig mye penger brukt på nettdatingssider, og "masse" one-night-stands, som har ledet ingensteds.

Er romantikken død? Er det ingen ikke-alkoholiserte muligheter til å møte noen i dette landet, i denne landsdelen?

Så har noen noen gode råd jeg ikke allerede har hørt? Jeg er på ingen måte desperat, men jeg trodde det var enklere å møte folk, men jeg skjønner virkelig hva mine innvandrervenner mener når de sier at nordmenn er så kalde:P

-frank

Endret av frankhaugen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er diskusjon.no. Her kan du gå videre til Amobil, Hardware og Audiovisuelt. Falt det deg ikke inn at denne siden består av flest individer som lager såkalte spermier? Og selv om det finnes mange med to X-kromosomer også vil jeg tørre å påstå at dette er helt feil måte å gå frem på. Kan ikke se for meg at folk stiller seg i kø etter å ha lest en slags "kontaktannonse" på et nerdeforum.

For å være litt konstruktiv foreslår at jeg at du heller prøver å bli inkludert i miljøet her, og blir kjent med folk. Det er etter min mening den beste måten å finne seg en sjelevenn på. Antilopene ved vannhullet vil alltid ha løven i sidesynet, vet du. Råder deg derfor til å droppe jaktsesongen.

Lenke til kommentar

Jeg tror folk opphang seg litt mye i tittelen, jeg tittelerte den som en "kontaktannonse" mer for humoristisk effekt enn noe annet. skulle jeg gå for nettdating, er jo møteplassen, og iflert der. men jeg syntes det var en ting å diskutere oss "nerder" imellom.

spørsmålet blir om HVOR er det man møter folk ute i den "virkelige" verden, det er ikke så mye å hente i nett-dating, heller ikke på nattklubber.

Det som faller meg inn er hvorfor har vi ikke blitt mer åpne for å møte nye folk på sosiale steder som en cafe, eller på gaten. Her i Norge er man virkelig ikke åpen for å finne nye mennesker med mindre man er full, eller er på internett, alternativt kan man bli presantert for andre mennesker gjennom venner, men man kan ikke bruke venner til å møte nye folk rent randomly.

Zerda, likte sammenligningen din med vannhullet ;). men jeg er absolutt ikke i "jaktsesong", men jeg ser etter, kall det en "setting" for sosilaisering, for jeg er ikke flink med sosialisering, flink til mye, men ikke det.

-frank

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg tror folk opphang seg litt mye i tittelen, jeg tittelerte den som en "kontaktannonse" mer for humoristisk effekt enn noe annet. skulle jeg gå for nettdating, er jo møteplassen, og iflert der. men jeg syntes det var en ting å diskutere oss "nerder" imellom.

spørsmålet blir om HVOR er det man møter folk ute i den "virkelige" verden, det er ikke så mye å hente i nett-dating, heller ikke på nattklubber.

Det som faller meg inn er hvorfor har vi ikke blitt mer åpne for å møte nye folk på sosiale steder som en cafe, eller på gaten. Her i Norge er man virkelig ikke åpen for å finne nye mennesker med mindre man er full, eller er på internett, alternativt kan man bli presantert for andre mennesker gjennom venner, men man kan ikke bruke venner til å møte nye folk rent randomly.

Zerda, likte sammenligningen din med vannhullet ;). men jeg er absolutt ikke i "jaktsesong", men jeg ser etter, kall det en "setting" for sosilaisering, for jeg er ikke flink med sosialisering, flink til mye, men ikke det.

-frank

hvis du er en lite sosial mann så kan det være et problem og møte nye folk( du kan jobbe deg til å bli mer sosial :).

du har et poeng, men mye skyldes folks travle dagligliv med jobb og relativt lite tid til tilfeldig bli kjent med han tilfeldige 1 mannen av 100 mennesker.

I helgene derimot som du forbinder med alkohol slapper folk av og fokuserer mer på sosialisering. Det er utrolig lett og sosialisere i jobb sammenheng og aller best gjennom venner.

Viss du ikke liker dunkedunkeklubbene kan du jo gå på dem så har høyere aldersgrense, eller på de mer modnede barene. :thumbup:

Endret av Maginox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...