bIsk0p Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 jaja.. er vel bare å hoppe i det og få seg en ny trøkk i trynet.. Skulle ha gjort det slutt med en gang.. Har i allefall lært noe.. Viktig å være den som slå opp eller? Lenke til kommentar
D_czipher606 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Enig med de fleste som skriver her. Men det blir jo spennende for deg å høre hva hun har å si. Hva var årsaken til at hun ville ha pause? Hadde dere det fint også kom pausen rett ut av det blå, eller har forholdet hanglet litt i det siste. Kan jo hende hun får kalde føtter når hun tenker på å flytte sammen, og faktisk trenger å tenke på det også. Vi kjenner jo ikke dere på det planet. Hør hva hun har å si idag, men prøv å vær litt kritisk, ikke la deg blinde av følelsene dine og gå med på alt hun sier. Jeg var sammen med ei som ville ha pause en gang, helt ut av det blå (jeg syns forholdet gikk fint!) - viste seg at hun hadde truffet en gutt på fest uten at jeg visste det, også drev hun å var med han bak ryggen min mens vi hadde pause. Kan jo bare spekulere i hva de dreiv med, men de var hjemme hos hu veldig ofte og tror neppe at de bare så film og prata Når jeg fant ut så slo jeg opp med en gang, og ca 2-3 uker etterpå var hun sammen med han "nye" fyren som bare hadde dukka opp fra "no-where" og føkket opp alt! faskerns lømmel!!! lol Hun har sagt at hun har en "dårlig magefølelse", og klarer ikke sette ord på hva som er galt. Det kom ut av det blå egetnlig. Skulle jo flytte sammen, så plutselig sa hun at hun ikke var sikker. Hun sa hun ikke gledet seg så mye som hun følte hun burde.. Forholdet har ikke hanglet, vi har hatt det kjempefint hele tiden. Så ble svært overrasket. Blir også svært overrasket dersom hun plutselig kommer dragende med en ny en.. Det klarer jeg ikke å se for meg.! Ikke hun.. Men det tenkte kanskje du også? Ja jeg tenkte det jeg også. Ble jo helt sjokkert når bestekompisen min hadde sett de leie rundt og kysse osv. Så jeg konfronterte henne, og da innrømmet hun alt. Og da var det slutt med en gang. Åssen gikk det igår da? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 tydelig vis ikke så bra... Lenke til kommentar
HoiHoiHoi Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Sorry seint svar folken, men som dere sikkert har forstått - det gikk til helvete. Hun vil finne ut hva hun føler, for hun sier hun er usikker på om hun elsker meg. Hun sier hun fortsatt har følelser for meg. Var sammen med henne i forrige uke, men fant vel egentlig ut at det ikke kommer til å funke. Sa til henne i dag at jeg ikke vil ha noe særlig kontakt med henne. Hun sa det var greit, dersom det er det jeg vil. Sa samtidig at jeg ikke tror vi komme til å bli sammen igjen. Føler det kommer til å bli vanskelig å stole på henne igjen. Var det dumt å si det? Når jeg kanskje ikke er helt sikker på om jeg mener det? Har hatt det fryktelig tøft den siste måneden, men føler det går langt bedre nå. Likevel er det jo tunge stunder, som akkurat i dette øyeblikk. Har vært på byen en del turer, men føler liksom at jeg ikke har sjans på noen. Føler jeg ikke vet hvordan jeg skal gå frem. Kanskje redd for å bli avvist igjen huff.. Men men .. Ting vil vel gå seg til håper jeg. Nå kommer jo tankene om at "jeg kommer til å ende opp alene" osv.. Hva mer kan jeg gjøre for å komme meg "ovenpå" igjen? Har funnet på mye med kamerater den siste tiden, men dagene og nettene kommer jo, der jeg er alene. Da kommer tankene.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Synd det gikk som det gjorde. Tror det er lurt å begrense kontakten de neste månedene som du sa til henne. Et lite tips: Aksepter at du er/skal være singel de neste månedene. Prøv å ikke tenk på at du skal skaffe deg noe nytt før til vinteren. Gå og ha det moro med venner. Skulle det tilfeldigvis dukke opp noe i denne tiden så er det bonus Lenke til kommentar
HoiHoiHoi Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Synd det gikk som det gjorde. Tror det er lurt å begrense kontakten de neste månedene som du sa til henne. Et lite tips: Aksepter at du er/skal være singel de neste månedene. Prøv å ikke tenk på at du skal skaffe deg noe nytt før til vinteren. Gå og ha det moro med venner. Skulle det tilfeldigvis dukke opp noe i denne tiden så er det bonus Takk for tips Litt vanskelig å tenke slik, men må vel bare prøve Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg tror det er viktig at du prioriterer å gjøre kjekke ting ilag med folk du vil være ilag med. Vær med kamerater, ha det kjekt og ikke tenkt på at du må skaffe deg en ny kjæreste så fort som mulig. Ofte må man vente litt på de beste jentene:) 1 Lenke til kommentar
HoiHoiHoi Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg tror det er viktig at du prioriterer å gjøre kjekke ting ilag med folk du vil være ilag med. Vær med kamerater, ha det kjekt og ikke tenkt på at du må skaffe deg en ny kjæreste så fort som mulig. Ofte må man vente litt på de beste jentene:) Takk for tips Du har nok helt rett! Er nok dumt å hoppe ut i det "første og det beste". Merker jo at det er greit å være singel også, men så kommer som sagt kveldene og stundene jeg er alene. Men har bestemt meg for at jeg ikke skal la meg knekke av dette! Jeg har god jobb, gode venner og har mange baller i luften. Så dette skal gå bra 1 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det var vel drøyt 3250000000 damer i verden, sist jeg telte. Mine antagelser sier at blant de 3249999999 resterende, er det en eller annen som er ute etter nettopp deg. 3249999998 hvis vi trekker fra moren din, men du har fortsatt gode muligheter. Ikke stress med å finne deg en ny. Vær avslappet og nyt friheten som enslig. Dyrk hobbyene dine, tren, vær med kompiser, og lignende. Det er sikkert mye som du ikke hadde tid eller mulighet til når du var sammen med henne. Lenke til kommentar
HoiHoiHoi Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Det var vel drøyt 3250000000 damer i verden, sist jeg telte. Mine antagelser sier at blant de 3249999999 resterende, er det en eller annen som er ute etter nettopp deg. 3249999998 hvis vi trekker fra moren din, men du har fortsatt gode muligheter. Ikke stress med å finne deg en ny. Vær avslappet og nyt friheten som enslig. Dyrk hobbyene dine, tren, vær med kompiser, og lignende. Det er sikkert mye som du ikke hadde tid eller mulighet til når du var sammen med henne. Det er helt sant! Er ivrig fotballsupporter, og det har jeg fått god tid til å dyrke nå! Takk til deg også for tips og råd Å ikke stresse er vel kanskje det viktigste stikkordet. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Takk for tips Du har nok helt rett! Er nok dumt å hoppe ut i det "første og det beste". Merker jo at det er greit å være singel også, men så kommer som sagt kveldene og stundene jeg er alene. Men har bestemt meg for at jeg ikke skal la meg knekke av dette! Jeg har god jobb, gode venner og har mange baller i luften. Så dette skal gå bra Bra å høre:) Jeg er jo i en lignende situasjon som deg nå som nysingel for første gang på flere år, og jeg må innrømme at det har vært vanskelig akkurat som du sier med alenekvelder og plutselig måtte finne på noe helt selv, men det går seg sakte men sikkert til. En ting er sikkert iallefall at man kommer ikke mye langt ved å dvele for mye på det som var. Og det er jo som det sies at tiden leger alle sår:) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har hatt det fryktelig tøft den siste måneden, men føler det går langt bedre nå. Likevel er det jo tunge stunder, som akkurat i dette øyeblikk. Har vært på byen en del turer, men føler liksom at jeg ikke har sjans på noen. Føler jeg ikke vet hvordan jeg skal gå frem. Kanskje redd for å bli avvist igjen Det med å dra damer burde du ikke stresse med, sånn generelt pga det er negativt i forhold til å faktisk få deg noe og pga det er godt å være singel, finne ut hva du vil! Jeg har selv vært singel i snart 2 år og trives med det, har egentlig funnet ut at damer bare medfører stress og andre jeg må tenke på! Men det jeg absolutt har lagt merke til, er at det tok litt tid før jeg fikk dreisen på det å få kontakt med damer, men når første var i boks var nr to mye lettere! Det handler om selvtillit! Tro på deg selv, så gjør dama også det. ellers lykke til videre, fortsett dagene! Lenke til kommentar
HoiHoiHoi Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Det med å dra damer burde du ikke stresse med, sånn generelt pga det er negativt i forhold til å faktisk få deg noe og pga det er godt å være singel, finne ut hva du vil! Jeg har selv vært singel i snart 2 år og trives med det, har egentlig funnet ut at damer bare medfører stress og andre jeg må tenke på! Men det jeg absolutt har lagt merke til, er at det tok litt tid før jeg fikk dreisen på det å få kontakt med damer, men når første var i boks var nr to mye lettere! Det handler om selvtillit! Tro på deg selv, så gjør dama også det. ellers lykke til videre, fortsett dagene! Takk for råd opp oppmuntrende ord! Merker jo at selvtillitten har fått en knekk, men den vil vel komme tilbake etterhvert. Har vært på byen de to siste helgene, og føler meg som en amøbe når jeg snakker med damer.. Er jo helt bortevekk.. hehe. Har hatt dame nesten sammenhengende i seks år, så har nok godt av å være litt alene. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ikke sjekk dem opp, gi dem en grunn til å se to ganger etter deg og gå videre. Dette styrker selvtillitten og gjør det lettere med neste dame! Jeg liker selv jakten best, blir uinteressert når dama faktisk vil.. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Har vært gjennom ett brudd selv Stoor, da slo dama opp etter 2 år over telefonen, og hoppa på en ny gutt rett etter. I tillegg var det den nye gutten en god kompis av meg og det var han som hadde "støttet" henne i tiden rett før hun bestemte seg for å gjøre det slutt. Jeg kom meg vel aldri helt over henne, og min måte å takle dette på var å være desperat og følge alle dem forbanna ukulturene i samfunnet med å bare ligge rundt fordi det er moro. Vel nå er dette 3 år og 18 one night stand siden, og jeg kan ikke anbefale noen løsning for deg. Men jeg vil anbefale deg og ikke gjøre det samme som meg! Hygg deg og ikke tenk på at du ikke kommer til å få deg noen ny, du stresser bare da, og ender opp som en patetisk figur som jeg gjorde. Jeg vil forvørig nevne at jeg føler jeg er delvis over fasen selv nå, men falt nylig for en jente som også likte meg veldig godt, men pga diverse ting i omgivelsene ifm skolegang og jobb osv så har hun bestemt seg for å kutte flørt og den kontakt vi hadde. Jeg har iallefall vært igjennom det tidligere. PS! En ting som hjalp meg veldig var faktisk å få meg en ny jobb og spontanflytte. Det var mer tilfeldigheter enn ett desperat tiltak fra min side, men det hjalp meg veldig å komme inn i ett nytt lite samfunn (flytta ut i bygda^^). Håper alt går bra for deg Stoor, og jeg tror nok det gjør det også! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå