Toast Is Pimp! Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hei. ATI 4870 Windows 7 x64 Driver 10.5 + hydravision 10.5 Så hvordan får jeg spill til og tro at det bare er 1 skjerm? Dette var piece of cake når jeg eide mitt nVidia 7600GT kort for 4 år siden. Var nesten ingenting jeg måtte gjøre, fordi jeg husker det ikke. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Spilling over flere skjermer er et veldig nytt konsept, så jeg tviler på at du kunen gjøre det med et 7600GT. Om du vil spille over flere skjermer er vel tre det minste du bør se på, AMD har mulighet for å kjøre over to skjermer, men da bør du nesten kjøre prosjektorer. Uansett er det kun fra HD 5xxx-serien det er mulig å kjøre spill voer flere skjermer. Nvidia har en løsning kalt surround, men det krever SLI. Det finnes dog noen spill (Supreme Commander 2 er det jeg kommer på i farta) som støtter to skjermer, men ellers vet jeg ingenting om dette. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har spillet Counterstrike Source over 2 stykk 19" Sony skjermer på mitt nVidia 7600GT Jeg husker at frameraten faktisk ikke gikk så kraftig ned. Kanskje bare 1/3 eller mindre. Det gikk jo selvfølgelig ikke og spille FPS spill på 2 skjermer. Crossair'et vertikale striper kom bare på ene skjermen osv. Jeg leste på nettet litt. Ser ut som at spillene må støtte 2 skjermer hvis feks jeg ikke greier og lure spillene til og tro at jeg har en svær skjerm. Blir vell et nVidia kort neste gang uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå