Zeorsd Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 https://prisguiden.no/produkt/asus-ve248h-147981/detaljer Noen som vet noe som helst om denne skjermen? I følge prisguide ble den lansert for 5 dager siden, synes specsa på den virker fine, uten at jeg var veldig mye erfaring, LED og lav ms er postivt(?) Bruken min er stort sett å se på film (dvd-blu-ray), gaming og diverse inkludert bilderedrigering. Hadde også vært et plus om den var behagelig å lese på. Noen som vet hva maks oppdateringsfrekvens kan være? Leste "76 Hz x 83 kHz" på ps sine sider men usikker på hvordan jeg skal tolke det. Et lite tileggspørsmål, noen som vet om det er noen skjermer som er spesiellt gode å lese på, type matte med høy oppdateringsfrekvens tilgjengelig til en rimelig penge? Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Får svare selv her, endte opp med å kjøpe skjermen, og ble skuffet. Selv om den i utgangspunktet virket veldig grei, men en ganske "matt" skjerm osv var den rett og slett uskarp. Jeg kjørte den på nøyaktig samme oppsett som min gamle billigere lcdskjerm. bildet var mye mer uklart, selv med sharpnes på 100. Endret 27. mai 2011 av Heavenly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå