Raixon Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hei Lurer på om det er oppstrekt kabler til høytalere som skal vere på hattehylla i ein 1995 Adui a4 sedan? Det var ingen der orginalt, men synst det vart for pinglete med berre høytalere framme, så har kjøpt anlegg til 2500 Har installert høytalerene framme i dørene og lagt dei inn i hattehylla, men finner ingen ledninger som eg kan koble til bak, dei framme fungere fint takk for svar Lenke til kommentar
Raixon Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Sorry dobbelpost, men ingen som har peiling? :/ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Om det ikke var noen høytalere der originalt, hvorfor skulle audi ha trukket kabler? Nei her må du nok trekke selv. Lenke til kommentar
Raixon Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Nei det var det eg også tenkte først, men så snakka eg med ein kar på Ice Audio, og han sa det sannsynlegvis var trekt opp. Men eg veit jo igrunn ikkje kva for kablar eg leitar etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå