TheRocky Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Hey hvordan fungerer ephorus (plagiering kontroll)? Jeg har skrevet et tekst på engelsk, teksten min er lik som en tektst på norsk. Altså handlingene er like, men ikke teksten. Altså jeg har bare oversatt ett tekst fra norsk til engelsk, teksten fant jeg på nettet. Det jeg lurer på er om Plagieringskontrol vil oppdage det ? Endret 14. mai 2011 av loliap Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Også oversettelser fra for eksempel engelsk tar juksedetektoren. Alle elevinnleveringer oversettes automatisk og gås igjennom mot engelske databaser. Slik jukser skoleelevene, og slik blir de stoppet av juksedetektoren. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Veit du om lærere tar 5% på plageringskontrollen som juks ? Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Om oversettelser av kortere utdrag skulle regnes som intellektuel eiendom, hadde de mulige kombinasjonene av ord en kunne sette sammen ganske fort blitt brukt opp. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Veit du om lærere tar 5% på plageringskontrollen som juks ? Læreren vår viste oss "plagiat-kontroll" og da var alt under 20% merket med grønt. Grunnen er at nesten "alt" finnes på nettet fra før. Det de gjerne ser på er om f.eks en eller to av avsnittene dine er plagiert, da hjelper det ikke at hele bare er 5%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå