Epicmc Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Hei! Har nettopp hatt konfirmasjon, og for noen av pengene jeg fikk, har jeg lyst til å invistere i en stasjonær PC som kjører de fleste spill på god grafikk. Jeg har også lyst til å bygge den selv. PC-en skal hovedsakelig brukes til spilling, surfing og kontor/skolearbeid. Noen av spillene jeg kommer til å spille er Minecraft og Wow, samt andre spill. Jeg vil helst ha prosessor fra Intel, i i5 eller i7. Så det jeg lurte på er om noen av dere dyktige PC-byggere her ute er villige til å hjelpe meg med et oppsett, som koster ca 10 000 kr. Hvis det er noe jeg har glemt å nevne, bare spør Tusen takk for all hjelp Endret 14. mai 2011 av Epicmc Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Denne testen være noe for deg, eventuelt en inspirasjon: DinSide - De beste PC-tilbudene: Fire kraftige maskiner med siste generasjon komponenter. (12. Mai 2011) Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Er 10 000 inkludert skjerm, mus og tastatur? Trenger du Windowslisens innenfor de 10 000? Spesielt hvis skjermen er inkludert i de 10 000 anbefaler jeg deg å ta utgangspunkt iBlack Refinery-oppsettet til Agentspoon. Edit: fisket skriveleif Endret 14. mai 2011 av Dauemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå