volvo240turbo Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) hei jeg har en HTC desire, den er i topp stand og har ikke fått noen slag, og funker heil som den skal.. bortsett fra at når jeg skrur på kameraet så blir skjermen lilla og flikkrer mellom lilla og det vanlige bildet, den blir liksom delt i to og den ene er lilla og den andre vanlig.. det er faen så irriterende. håper at det er noen som har noen erfaring med dette.. Ps. garantien har gått ut. Endret 9. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Du har nå uansett reklamasjonsrett på slike feil... så lenge feilen ikke skyldes fukt, har du rett til å få dette reparert gratis uansett. Mobiltelefoner har du 5 års reklamasjonsrett på. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det er jo rimelig misvisende. Reklamasjon gjelder ikke "alt annet en fuktskader". Reklamasjon gjelder bare produksjonsfeil, med andre ord vanligvis feil som ikke skyldes bruker men produsent. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Vel, jeg svarte da ut fra infoen i første post... ikke på generell basis. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Flisespikkeri, men feilen kan godt skyldes andre selvforskylte skader enn fuktskade, f.eks. slagskade. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 ...jeg har en HTC desire, den er i topp stand og har ikke fått noen slag... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hmm... Tydeligvis ikke våken i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå