Toalettet Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 hey. fredag kveld bestilte jeg en gamer pc med hdpvr og skjerm. men noen som vet hvor lang tid det tar ? Erfaring? og fraktes pakker på søndager? ikke til posten men rundt fra terminaler og mineraler? Bestilte fra dustinhome og btw, men har ingen spesielt sproingsnummer. må jeg ringe dustin og oppgi ordrenr. for å få det eller noe? takk for svar som helst hadde vært fint så fort som mulig! - W2HB Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 på mine yngre dager jobbet jeg på postterminalen i Kristiansand og det eneste tidspunktet vi ikke jobbet var natt til søndag. alle andre dager (både natt og dag) ble det sortert post som ble distribuert rundt. Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ja og nei. Posten jobber på søndager og pakker beveger seg. Men det en del ting som ikke skjer søndager, så du kan ikke telle søndager som en "hel" dag. Men: Jeg vet ikke akkurat hvordan Dustin operer, men når pakken er sendt får butikken sporingsnummer og da pleier nettbutikker å yte såpass service at de sender nummeret til deg eller at det vises på konto-sidene dine på nettbutikken. Så at du ikke har fått noe sporingsnummer tyder på at butikken ikke sendt pakken enda. De fleste nettbutikker bruker mer enn 10 minutter på å pakke varer Så om du bestiller sent på dagen blir det ofte ikke sendt før neste arbeidsdag. Så da hjelper det ikke så mye om posten frakter søndager :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå