Munsken Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei kan jeg joine serveren? in-game navn: Boggieman98 Fylke/By: Oslo ! Velkommen til Norgplay sin MC server. Mvh Munsken Lenke til kommentar
Munsken Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 xKrib 21 Østfold Velkommen til NorgPlay Mvh Munsken Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Dette høres moro ut gcardinal 26 Lillestrøm Lenke til kommentar
Munsken Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Dette høres moro ut gcardinal 26 Lillestrøm Velkommen til NorgPlay's Mc server. Mvh Munsken. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Dette høres moro ut gcardinal 26 Lillestrøm Velkommen til NorgPlay's Mc server. Mvh Munsken. takk, men må si at jeg ikke helt skjønner meg på teleport. bygde hus og fikset litt, så døde jeg, respawn i ett svært by med masse hus osv. hvordan kommer jeg tilbake til skogen der jeg bygde mitt hus? Lenke til kommentar
Munsken Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Dette høres moro ut gcardinal 26 Lillestrøm Velkommen til NorgPlay's Mc server. Mvh Munsken. takk, men må si at jeg ikke helt skjønner meg på teleport. bygde hus og fikset litt, så døde jeg, respawn i ett svært by med masse hus osv. hvordan kommer jeg tilbake til skogen der jeg bygde mitt hus? Har du satt /home ? Dette gjøres slik. /home set da kan du trykke /home så kommer du hjem. Det er et kart over alle verdnene på forumet. så du kan finne huset ditt. eller snakke med en mod/admin. så kan di hjelpe deg. Vis du er i en by med en kjempe skulptur å en kran.(ala spoutcraft sin) så er du i R.O.D. der er jeg å. Mvh Munsken Endret 17. november 2011 av Munsken Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dette høres moro ut gcardinal 26 Lillestrøm Velkommen til NorgPlay's Mc server. Mvh Munsken. takk, men må si at jeg ikke helt skjønner meg på teleport. bygde hus og fikset litt, så døde jeg, respawn i ett svært by med masse hus osv. hvordan kommer jeg tilbake til skogen der jeg bygde mitt hus? Har du satt /home ? Dette gjøres slik. /home set da kan du trykke /home så kommer du hjem. Det er et kart over alle verdnene på forumet. så du kan finne huset ditt. eller snakke med en mod/admin. så kan di hjelpe deg. Vis du er i en by med en kjempe skulptur å en kran.(ala spoutcraft sin) så er du i R.O.D. der er jeg å. Mvh Munsken Er ganske mega-noob, så var ikke helt klar over home set. er i den verden som har utrolig lange togskin som går fra byen til et fjel. har prøvd å sjekke de kartene, men de linkene til karter som funker, der ser jeg ikke huset mitt... Lenke til kommentar
Munsken Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dette høres moro ut gcardinal 26 Lillestrøm Velkommen til NorgPlay's Mc server. Mvh Munsken. takk, men må si at jeg ikke helt skjønner meg på teleport. bygde hus og fikset litt, så døde jeg, respawn i ett svært by med masse hus osv. hvordan kommer jeg tilbake til skogen der jeg bygde mitt hus? Har du satt /home ? Dette gjøres slik. /home set da kan du trykke /home så kommer du hjem. Det er et kart over alle verdnene på forumet. så du kan finne huset ditt. eller snakke med en mod/admin. så kan di hjelpe deg. Vis du er i en by med en kjempe skulptur å en kran.(ala spoutcraft sin) så er du i R.O.D. der er jeg å. Mvh Munsken Er ganske mega-noob, så var ikke helt klar over home set. er i den verden som har utrolig lange togskin som går fra byen til et fjel. har prøvd å sjekke de kartene, men de linkene til karter som funker, der ser jeg ikke huset mitt... Det med at du ikke ser huset ditt kan være for mappet ikke har rendra ennå. Det skal rendres vær natt kl2 å ferdig ca 7. Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hvordan er det med 1.0 oppdateringen? Sitter her "tålmodig" og venter på at det skal bli oppdatert xD Lenke til kommentar
Jorss Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hei, lurer på om jeg kunne prøvd meg i verdenen her ? Har absolutt ingen online erfaring, men det er vel på tide med tanke på at jeg har over 16 days play time på SP, plassert over 200k blokker, gått 961km og hoppet 128601 ganger Bruker: snekvik Lenke til kommentar
Munsken Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hei, lurer på om jeg kunne prøvd meg i verdenen her ? Har absolutt ingen online erfaring, men det er vel på tide med tanke på at jeg har over 16 days play time på SP, plassert over 200k blokker, gått 961km og hoppet 128601 ganger Bruker: snekvik Velkommen til NorgPlay MC Mvh Munsken. Lenke til kommentar
LexMaenia Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 GT: Svipsi 18 Stavanger Lenke til kommentar
philyst Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Hei, ønsker tilgang, philipy Østfold hilsen Philip Endret 20. november 2011 av philyst Lenke til kommentar
Munsken Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 GT: Svipsi 18 Stavanger Velkommen til NorgPlay MC Mvh Munsken Lenke til kommentar
Munsken Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hei, ønsker tilgang, philipy Østfold hilsen Philip Velkommen til NorgPlay MC Mvh Munsken Lenke til kommentar
Munsken Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hvordan er det med 1.0 oppdateringen? Sitter her "tålmodig" og venter på at det skal bli oppdatert xD Det vet jeg ikke. Men ting blir oppdatert så fort det kommet ut. Mvh Munsken Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 klarer ikke vente til serveren blir oppdatert. sitter her og logger inn på minecraft/spoutcraft hele tiden Lenke til kommentar
sebbis321 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei Kan jeg få lov å logge inn? Jeg heter sebbis321. Jeg er 8 år. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hva er det som skjer med serveren nå? Kommer ikke inn :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg