RandomNOOB Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kan du kanksje adde meg også? Er 13 år ,har spilt minecraft i sirca ett år. Heter: baniel105 Jeg liker å bygge hytter i skogen. kan litt redstone greier. Jeg bor på kvarstein, som er ganske nærme Kristiansand. Jeg har lagd en "Adventure Map" som ble slettet. Gleder meg til å spille på serveren din! Hei! Velkommen til NorgPlay! : ) kommer ikke inn på serveren Hvordan fortsatt komme inn på serveren trykk på linken! Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Da er serveren oppdatert til 1.8!! Endret 17. september 2011 av RandomNOOB Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Kan du legge meg til også? vil gjerne spille. håper ikke allt jeg bygger blir greifet Nick: Feqzz Endret 19. september 2011 av DeimY™ Faxzy ッ Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kan du legge meg til også? vil gjerne spille. håper ikke allt jeg bygger blir greifet Nick: Feqzz Velkommen! Til nå har ingen til større litt grifa, og det litt som har blitt, har vi "rullettilbake" med LogBlock : ) Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kan to venner av meg også? Nick: TexzE Nick: 1ra1oa1 Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Kan to venner av meg også? Nick: TexzE Nick: 1ra1oa1 Done, and done Lenke til kommentar
Gravlaks Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hei, kan jeg få tilgang? Nick: Yngvar Lenke til kommentar
Skarre Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nick: Skarre høres gøy ut Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Skulle gjerne fått innvilget byggetillatelse. MC-nick: lecrisp Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hei, kan jeg få tilgang? Nick: Yngvar Nick: Skarre høres gøy ut Skulle gjerne fått innvilget byggetillatelse. MC-nick: lecrisp Hei! Velkommen til NorgPlay! : ) Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kan en til venn av meg få tilgang? Nick: Extremekennyboy Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har et par spørsmål angående denne serveren. Hvordan er lederskapet og strukturen? (har dere 1 hovedadmin, har dere moderatorer etc.. ) Hva er alderen på de som driver denne serveren? Har dere en nettside angående deres minecraft miljø? Har dere noen form for "start-pakke" for de som ikke orker å starte helt fra scratc? Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har et par spørsmål angående denne serveren. Hvordan er lederskapet og strukturen? (har dere 1 hovedadmin, har dere moderatorer etc.. ) Hva er alderen på de som driver denne serveren? Har dere en nettside angående deres minecraft miljø? Har dere noen form for "start-pakke" for de som ikke orker å starte helt fra scratc? Det er 2 hoved admins, 1 admin og 2 mods. Alder er fra 40+ til ca 13. www.NorgPlay.net ( det er forumet jeg sikter til ) Det er ikke noe start-pakke, men du får som regel litt av den første adminen eventuelt playeren du møter. Det er ikke spawnserver. Alt du ser er legit. Vi har egentlig bare to regler: ikke ødlegg for andre og ikke gjør ting som kan få serveren til å bli ustabil. Og ofc ha det gøy ! Vi setter pris på konstruktiv tilbakemelding! Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Har et par spørsmål angående denne serveren. Hvordan er lederskapet og strukturen? (har dere 1 hovedadmin, har dere moderatorer etc.. ) Hva er alderen på de som driver denne serveren? Har dere en nettside angående deres minecraft miljø? Har dere noen form for "start-pakke" for de som ikke orker å starte helt fra scratc? Det er 2 hoved admins, 1 admin og 2 mods. Alder er fra 40+ til ca 13. www.NorgPlay.net ( det er forumet jeg sikter til ) Det er ikke noe start-pakke, men du får som regel litt av den første adminen eventuelt playeren du møter. Det er ikke spawnserver. Alt du ser er legit. Vi har egentlig bare to regler: ikke ødlegg for andre og ikke gjør ting som kan få serveren til å bli ustabil. Og ofc ha det gøy ! Vi setter pris på konstruktiv tilbakemelding! Og hvor mange spillere er som regel pålogget mellom: 12.00-17.00, 18.00-23.00 og 00.00-04.00 ? Er veldig aktiv av meg, men orker ikke å spille på en død server. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kan jeg joine? IG: Mester7 spilt siden release på ca 5 forkjellige servere Lenke til kommentar
SymphonyOfSchmience Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Kan jeg joine? IG: Mester7 spilt siden release på ca 5 forkjellige servere Du er nå addet. Velkommen! Lenke til kommentar
joake Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei, vi er tre stykk fra Kolbotn som gjerne kunne tenkt oss til serveren! Fiskelim, 26 år Bullmastiff, 26 år joakimeide, 26 år Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) kan jeg få være med: bj0rkn3s og brodern syngates95 Endret 9. oktober 2011 av Freestyle89 Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei, vi er tre stykk fra Kolbotn som gjerne kunne tenkt oss til serveren! Fiskelim, 26 år Bullmastiff, 26 år joakimeide, 26 år kan jeg få være med: bj0rkn3s og brodern syngates95 Hei! Velkommen til NorgPlay! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg