RandomNOOB Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei rulleguru, 28 Ikke mye erfaring online, men ødelegger ikke for noen Hei og velkommen, du er addet til whitelist Lenke til kommentar
AppleKjeks Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hei Minecraft nick: Hdld Jeg er 14 år og kommer fra Akershus jeg er veldig aktiv innen minecraft Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hei Minecraft nick: Hdld Jeg er 14 år og kommer fra Akershus jeg er veldig aktiv innen minecraft HEI! Velkommen til NorgPlay : ) Lenke til kommentar
Taccor Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hei, jeg kommer fra Trondheim on ønsker å blimed på serveren.. Brukernamn:Taccor jeg har blant annent byggd mye med worldedit på Yogskast serveren som er vist i serien... Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei, jeg kommer fra Trondheim on ønsker å blimed på serveren.. Brukernamn:Taccor jeg har blant annent byggd mye med worldedit på Yogskast serveren som er vist i serien... Hei! Velkommen til NorgPlay! : ) Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei, jeg kommer fra Trondheim on ønsker å blimed på serveren.. Brukernamn:Taccor jeg har blant annent byggd mye med worldedit på Yogskast serveren som er vist i serien... Hei! Velkommen til NorgPlay! : ) Permban pga. grifing... Lenke til kommentar
sigurd_n00b Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei jeg er en Gutt på 15 år som vil joine serveren brukernavn: sigurd_n00b Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei jeg er en Gutt på 15 år som vil joine serveren brukernavn: sigurd_n00b Hei! Velkommen til NorgPlay! : ) Lenke til kommentar
kkekepops Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ohoi. kekepops, 25 trenger en server for kreativt utløp! Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ohoi. kekepops, 25 trenger en server for kreativt utløp! Hei! Velkommen til NorgPlay! : ) Lenke til kommentar
JonnaLima Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 legge meg til JonnaLima 14 år skedsmo Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 legge meg til JonnaLima 14 år skedsmo Hei! Velkommen til NorgPlay! : ) Lenke til kommentar
JBB1999 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 kan du legge til meg "JBB1999" er 12 år og digger mc Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Dette høres bra ut. Er en 15-åring fra Hamar som spiller MC. Glad i mulitplayer, og da spessielt bygging. LordBonesalot Endret 31. august 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
kevlon81 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hei jeg vil gjerne bli med, kan du adde meg også ? 30 fra Fredrikstad Kevlon81 Lenke til kommentar
l-a-s-s-e Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 hei, jeg har lyst til spille sammen med dere på deres minecraft server. jeg har spilt ganske mye på serveren minetime.no, som har blitt lagt ned. jeg har spilt minecraft i ca. 9 måneder, og har erfart veldig mye på den tiden. jeg har aldri greifet, eler på noen annen måte jukset, og kommer heller ikke til å gjøre det i fremtiden, håper dere kan gi meg mulighet til å spille på deres server Brukernavnet mitt er l_a_s_s_e Mvh Lasse Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 kan du legge til meg "JBB1999" er 12 år og digger mc Dette høres bra ut. Er en 15-åring fra Hamar som spiller MC. Glad i mulitplayer, og da spessielt bygging. LordBonesalot Hei jeg vil gjerne bli med, kan du adde meg også ? 30 fra Fredrikstad Kevlon81 hei, jeg har lyst til spille sammen med dere på deres minecraft server. jeg har spilt ganske mye på serveren minetime.no, som har blitt lagt ned. jeg har spilt minecraft i ca. 9 måneder, og har erfart veldig mye på den tiden. jeg har aldri greifet, eler på noen annen måte jukset, og kommer heller ikke til å gjøre det i fremtiden, håper dere kan gi meg mulighet til å spille på deres server Brukernavnet mitt er l_a_s_s_e Mvh Lasse Serveren er fortiden nede, men regner med at den kommer opp igjen i løpet av natten. Adder dere så fort det er mulig Lenke til kommentar
hassel90 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Brukernavn: hassel90 Jeg er 20 år og studerer datateknikk ved ntnu i Trondheim. Har ikke spilt minecraft lenge, men har ikke planer om å ødelegge for noen. Jeg vil gjerne være med på serveren! Endret 4. september 2011 av hassel90 Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Brukernavn: haakonmt Er 19 år, snill og grei. Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 kan du legge til meg "JBB1999" er 12 år og digger mc Dette høres bra ut. Er en 15-åring fra Hamar som spiller MC. Glad i mulitplayer, og da spessielt bygging. LordBonesalot Hei jeg vil gjerne bli med, kan du adde meg også ? 30 fra Fredrikstad Kevlon81 hei, jeg har lyst til spille sammen med dere på deres minecraft server. jeg har spilt ganske mye på serveren minetime.no, som har blitt lagt ned. jeg har spilt minecraft i ca. 9 måneder, og har erfart veldig mye på den tiden. jeg har aldri greifet, eler på noen annen måte jukset, og kommer heller ikke til å gjøre det i fremtiden, håper dere kan gi meg mulighet til å spille på deres server Brukernavnet mitt er l_a_s_s_e Mvh Lasse Brukernavn: hassel90 Jeg er 20 år og studerer datateknikk ved ntnu i Trondheim. Har ikke spilt minecraft lenge, men har ikke planer om å ødelegge for noen. Jeg vil gjerne være med på serveren! Brukernavn: haakonmt Er 19 år, snill og grei. Hei! Velkommen til NorgPlay! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg