arvid99 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Norgplays Minecraftserver søker for tiden nye, kreative spillere til å bygge fantastiske og utrolige byggverk. Dette er en survival-server med totalt 4 verdener og et par plugins. Server-IP: mc.norgplay.net:25576 For å få tilgang til serveren trenger dere bare å poste i tråden slik at jeg kan putte dere på whitelist. Skriv inn mc-nickname, alder og litt om deg selv. Bortsett fra kreativitet så er det ingen krav for å komme inn. Vi også installert BigBrother, som lar oss sjekke hvem som er skyldige ved eventuell griefing. Plugins er som følger: BigBrother - Anti-greifing plugin. CommandBook - Generelle commands for admins. CraftBook - Meget stor plugin. Se her for detaljer. mcMMO - Gir spillere awesome abilities som kan brukes med jevne mellomrom. MultiVerse - Flere verdener MyHome - Gir mulighet til å sette home, som man kan teleporte til. nSpleef - Spleef Tradecraft - Gir deg mulighet til å handle items for gull. Whitelist - Adgangsliste WorldGuard - Anti-grief plugin. De plugins med mest innflytelse på den normale spiller er uthevet. Verdener: World - Hovedverden Flytende_Øyer - Det er nøyaktig det det høres ut som. TheSandSea - Ørkenverden. Nether. Kart over verdener: Hovedverden Flytende_Øyer TheSandSea See ya on the other side! Edit: Addet ny plugin. SimpleChestLock. Spillere kan nå låse kistene sine. hei. jeg vil vere med mitt navn er arvid mitt minecraft namn er bolino08 liker og snakke med folko på catten osv Lenke til kommentar
SymphonyOfSchmience Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Hei, jeg er ny på serveren og lurer på om jeg kan få byggetilatesle. Jeg har 1 års erfaring i spillet, og har lest reglene og skjønner dem. Jeg heter bolino08 på minecraft serveren og jeg blir veldig glad om dere godtar MVH: Arvid Add Xquzi og sniperjerven 17 og 23 år Kommer kanskje til og finne vårt eget sted, og lage et "hjem" der : ) hei, eg har bygget Castle, gates og walls, eg har ikke verdens beste fantasi men, vi ser hva eg kan bygge. xD Minecraft name: Black_Burd håper dere kan legge meg til serveren Eg er 13 år Har lagt til alle sammen. Om det skulle være tvile så er dette hovedsaklig en freebuild-server, men vi forventer at folk respekterer andres bygninger og prosjekter. Men for all del, ha det gøy! Lenke til kommentar
so4ps Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hallo. Jeg, so4ps (Marius. 16) og theguywhoknows (Sverre. 15 ) har lyst til og spille på denne serveren. Vi liker og bygge sykt store ting Som Feks : tårn, imperier Og mye mer. :!: begge to av oss bor helt oppe i lille vadsø.. heh heh. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg blir gjerne med. 17 år gammel og fra sydspissen av Norge. Nick er Craxdm Lenke til kommentar
SymphonyOfSchmience Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Hallo. Jeg, so4ps (Marius. 16) og theguywhoknows (Sverre. 15 ) har lyst til og spille på denne serveren. Vi liker og bygge sykt store ting Som Feks : tårn, imperier Og mye mer. :!: begge to av oss bor helt oppe i lille vadsø.. heh heh. Jeg blir gjerne med. 17 år gammel og fra sydspissen av Norge. Nick er Craxdm Har addet dere nå. Velkommen! Lenke til kommentar
leifivell Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 hei det er meg leifivell som spiller på serveren. jeg luret på om dere ville invitere *marius vell* til serveren ;D han er like gamel som meg nb er ikke som dany432 og uten stjerenene Lenke til kommentar
tjommy_the_one Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 jeg er en gutt på 14 fra Bergen som har veldig lite og gjøre i sommeren jeg har efaring med bygging på servere. m.c nick: tommy005 Lenke til kommentar
Norge921 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) kan jeg få joine servern deres minecraft navn: norge921 alder. 15 kommer i fra nordland Endret 4. juli 2011 av Norge921 Lenke til kommentar
Hawkee96 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Hei! Vil gjerne joine serveren om det er greit? Er 15 år og relativt ny på minecraft Navn: Hawkee96 Håper på raskt svar Endret 4. juli 2011 av Hawkee96 Lenke til kommentar
Quidni Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ingame-name: Callmod Alder: 16 Lenke til kommentar
SymphonyOfSchmience Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 hei det er meg leifivell som spiller på serveren. jeg luret på om dere ville invitere *marius vell* til serveren ;D han er like gamel som meg nb er ikke som dany432 og uten stjerenene jeg er en gutt på 14 fra Bergen som har veldig lite og gjøre i sommeren jeg har efaring med bygging på servere. m.c nick: tommy005 kan jeg få joine servern deres minecraft navn: norge921 alder. 15 kommer i fra nordland Hei! Vil gjerne joine serveren om det er greit? Er 15 år og relativt ny på minecraft Navn: Hawkee96 Håper på raskt svar Ingame-name: Callmod Alder: 16 Hei og velkommen til norgplay! I de siste ukene har jeg ikke giddet vært for opptatt til å kunne legge til nye medlemmer, men nå er dere alle lagt til. Ha det gøy! Lenke til kommentar
MyBru Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Minecraft navn: Killerbru123 Alder: 14 år Bosted: Egersund Jeg gamer minecraft ofte Lenke til kommentar
lolmasta Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 hadde vert artigt å spille på en server brukernavnet er: lolmasta er 17 fra mosjøen, og liker å bygge pyramider og andre gamle bygg (statuer, arenaer) Lenke til kommentar
HaavardBrumle Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hey, jeg heter Haavard Minecraft navn er HaavardBrumle, jeg blir 14 år. Jeg digger Minecraft, spiller MYE med venner. ;D Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Minecraft navn: Killerbru123 Alder: 14 år Bosted: Egersund Jeg gamer minecraft ofte hadde vert artigt å spille på en server brukernavnet er: lolmasta er 17 fra mosjøen, og liker å bygge pyramider og andre gamle bygg (statuer, arenaer) Hey, jeg heter Haavard Minecraft navn er HaavardBrumle, jeg blir 14 år. Jeg digger Minecraft, spiller MYE med venner. ;D Hei og velkommen! Beklager at det har tatt så lange tid å whiteliste dere. Det har vært mye ferie, jobb og ikke-PC-bruk. Men nå ser det ut som ting kommer tilbake til det normale igjen! Så beklager igjen and see you on the other side! Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Hei. Kan dere også legge meg til? 24 år og spiller bittelitt. Endret 27. august 2011 av Bilfikseren Lenke til kommentar
Pyjamasboy97 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Hei! Mitt minecraft navn er pyjamasboy97.Jeg er 14 år. Jeg er en erfaren minecraft spiller som elsker å samarbeide om store prosjekter. Og kan jeg bli med på serveren??? Endret 7. august 2011 av Pyjamasboy97 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 simenfiber, 30 år. spiller litt. Lenke til kommentar
SymphonyOfSchmience Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Hei. Kan dere også legge meg til? 24 år og spiller bittelitt. krouger87 Hei! Mitt minecraft navn er pyjamasboy97.Jeg er 14 år. Jeg er en erfaren minecraft spiller som elsker å samarbeide om store prosjekter. Og kan jeg bli med på serveren??? simenfiber, 30 år. spiller litt. Dere er nå addet. velkommen og ha det gøy! Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei rulleguru, 28 Ikke mye erfaring online, men ødelegger ikke for noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg