RandomNOOB Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Hei jeg vil gjerne bli med på serveren Er 19 år og fra asker. nick: Pettmol Vil gjerne også ha med kusinen min på 16. Nick: Livsev Done Endret 4. juni 2011 av RandomNOOB Lenke til kommentar
SymphonyOfSchmience Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Hei jeg vil gjerne bli med på serveren Er 19 år og fra asker. nick: Pettmol Vil gjerne også ha med kusinen min på 16. Nick Livsev Dere er addet, begge to. Nevner igjen at dette ikke er en spawn server, slik som enkelte ser ut til å tro. Anyways, have fun Lenke til kommentar
leifivell Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 hei:D eg hetter leiv erling å vill gjerne joine serveren navne på mincraft e leifivell eg e 15 år. Lenke til kommentar
Simpelt Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Lurer på om jeg kan joine da IGN: Simpelt Bare 13 år men håper at det ikke gjør så mye. Har spilt minecraft i bortimot 5-7månder kansje noe lignende. Lenke til kommentar
WASteD Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Hei, kan du legge meg til? SlaveNprO 23 år, Finnmark Har nylig begynt å spille minecraft så er derfor ute etter å finne en god norsk server jeg kan spille på uten at noen kan komme å ødelegge det jeg bygger. Endret 7. juni 2011 av slavE1 Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei, kan du legge meg til? SlaveNprO 23 år, Finnmark Har nylig begynt å spille minecraft så er derfor ute etter å finne en god norsk server jeg kan spille på uten at noen kan komme å ødelegge det jeg bygger. Lurer på om jeg kan joine da IGN: Simpelt Bare 13 år men håper at det ikke gjør så mye. Har spilt minecraft i bortimot 5-7månder kansje noe lignende. hei:D eg hetter leiv erling å vill gjerne joine serveren navne på mincraft e leifivell eg e 15 år. Velkommen til NorgPlay Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg lurte på om det kunne vært aktuelt med en TeamSpeak- eller Mumble- server, slik at vi kan skravle samtidig som vi crafter? Lenke til kommentar
Jebeso Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Vil gjerne være med. 22 år fra Bergen. Har drevet egen server med noen venner, men de sverger til item-spawning og slikt, så jeg vil prøve å spille ordentlig. Regner med at det ikke er noen cheats her? Jeg har fly-mod installert (men ønsker ikke å bruke det hos dere), vil det være et problem eller vil serveren kuhne blokkere bruk av dette? ps: har aldri spillt på annen SMP server enn min egen, og er fremmed til regler som byggetillatelse osv osv. mc-navn: Akarno Endret 10. juni 2011 av Teda Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Vil gjerne være med. 22 år fra Bergen. Har drevet egen server med noen venner, men de sverger til item-spawning og slikt, så jeg vil prøve å spille ordentlig. Regner med at det ikke er noen cheats her? Jeg har fly-mod installert (men ønsker ikke å bruke det hos dere), vil det være et problem eller vil serveren kuhne blokkere bruk av dette? ps: har aldri spillt på annen SMP server enn min egen, og er fremmed til regler som byggetillatelse osv osv. mc-navn: Akarno Velkommen, så lenge ikke flymoden din er aktivert på server, går det nok bra. Hvis du bruker den vil du nok bli autokicka av servern. Det er for det meste free build, men det er ikke noe spawning server, du må hakke, grave og crafte det du skal bruke Lenke til kommentar
tb47 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 jeg er 15 år har spilt minecraft en god stund mcnavn: tb47 fra øyer. har en engen server, så kan litt om plugins og litt sånn. kan html. Lenke til kommentar
SymphonyOfSchmience Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 jeg er 15 år har spilt minecraft en god stund mcnavn: tb47 fra øyer. har en engen server, så kan litt om plugins og litt sånn. kan html. Da er du addet. Have fun! Lenke til kommentar
molomann Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei! Jeg vil gjerne joine serveren! Jeg en 13 åring med massevis av fantasier til å bygge ting og tang! xD brukeren: molomann Lenke til kommentar
Citus Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg og en kompis leter etter en stabil server, vi vil gjerne joine 20 åringer begge to. Citus og Pipemekk Lenke til kommentar
SymphonyOfSchmience Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Hei! Jeg vil gjerne joine serveren! Jeg en 13 åring med massevis av fantasier til å bygge ting og tang! xD brukeren: molomann Jeg og en kompis leter etter en stabil server, vi vil gjerne joine 20 åringer begge to. Citus og Pipemekk Dere er nå addet. Velkommen! Lønner seg også å sjekke diverse linker som ligger i første post. Lenke til kommentar
HylleZ Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kan jeg joine serveren deres? min ingamelogin er HylleZ og jeg vil gjerne spille på serveren deres! Lenke til kommentar
SymphonyOfSchmience Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Kan jeg joine serveren deres? min ingamelogin er HylleZ og jeg vil gjerne spille på serveren deres! Da er du lagt til. Ha det gøy Lenke til kommentar
arvid99 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hei, jeg er ny på serveren og lurer på om jeg kan få byggetilatesle. Jeg har 1 års erfaring i spillet, og har lest reglene og skjønner dem. Jeg heter bolino08 på minecraft serveren og jeg blir veldig glad om dere godtar MVH: Arvid Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Add Xquzi og sniperjerven 17 og 23 år Kommer kanskje til og finne vårt eget sted, og lage et "hjem" der : ) Lenke til kommentar
Black_Burd Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Norgplays Minecraftserver søker for tiden nye, kreative spillere til å bygge fantastiske og utrolige byggverk. Dette er en survival-server med totalt 4 verdener og et par plugins. Server-IP: mc.norgplay.net:25576 For å få tilgang til serveren trenger dere bare å poste i tråden slik at jeg kan putte dere på whitelist. Skriv inn mc-nickname, alder og litt om deg selv. Bortsett fra kreativitet så er det ingen krav for å komme inn. Vi også installert BigBrother, som lar oss sjekke hvem som er skyldige ved eventuell griefing. Plugins er som følger: BigBrother - Anti-greifing plugin. CommandBook - Generelle commands for admins. CraftBook - Meget stor plugin. Se her for detaljer. mcMMO - Gir spillere awesome abilities som kan brukes med jevne mellomrom. MultiVerse - Flere verdener MyHome - Gir mulighet til å sette home, som man kan teleporte til. nSpleef - Spleef Tradecraft - Gir deg mulighet til å handle items for gull. Whitelist - Adgangsliste WorldGuard - Anti-grief plugin. De plugins med mest innflytelse på den normale spiller er uthevet. Verdener: World - Hovedverden Flytende_Øyer - Det er nøyaktig det det høres ut som. TheSandSea - Ørkenverden. Nether. Kart over verdener: Hovedverden Flytende_Øyer TheSandSea See ya on the other side! Edit: Addet ny plugin. SimpleChestLock. Spillere kan nå låse kistene sine. Lenke til kommentar
Black_Burd Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) hei, eg har bygget Castle, gates og walls, eg har ikke verdens beste fantasi men, vi ser hva eg kan bygge. xD Minecraft name: Black_Burd håper dere kan legge meg til serveren Eg er 13 år Endret 21. juni 2011 av Black_Burd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg