Gå til innhold

Inntak til Norgplays minecraftserver.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, kan du legge meg til? SlaveNprO

23 år, Finnmark

Har nylig begynt å spille minecraft så er derfor ute etter å finne en god norsk server jeg kan spille på uten at noen kan komme å ødelegge det jeg bygger.

Endret av slavE1
Lenke til kommentar

Hei, kan du legge meg til? SlaveNprO

23 år, Finnmark

Har nylig begynt å spille minecraft så er derfor ute etter å finne en god norsk server jeg kan spille på uten at noen kan komme å ødelegge det jeg bygger.

Lurer på om jeg kan joine da ;)

IGN: Simpelt

Bare 13 år men håper at det ikke gjør så mye. Har spilt minecraft i bortimot 5-7månder kansje noe lignende.

hei:D eg hetter leiv erling å vill gjerne joine serveren navne på mincraft e leifivell eg e 15 år.

Velkommen til NorgPlay :)

Lenke til kommentar

Vil gjerne være med. 22 år fra Bergen.

Har drevet egen server med noen venner, men de sverger til item-spawning og slikt, så jeg vil prøve å spille ordentlig. Regner med at det ikke er noen cheats her?

Jeg har fly-mod installert (men ønsker ikke å bruke det hos dere), vil det være et problem eller vil serveren kuhne blokkere bruk av dette?

ps: har aldri spillt på annen SMP server enn min egen, og er fremmed til regler som byggetillatelse osv osv.

mc-navn: Akarno

Endret av Teda
Lenke til kommentar

Vil gjerne være med. 22 år fra Bergen.

Har drevet egen server med noen venner, men de sverger til item-spawning og slikt, så jeg vil prøve å spille ordentlig. Regner med at det ikke er noen cheats her?

Jeg har fly-mod installert (men ønsker ikke å bruke det hos dere), vil det være et problem eller vil serveren kuhne blokkere bruk av dette?

ps: har aldri spillt på annen SMP server enn min egen, og er fremmed til regler som byggetillatelse osv osv.

mc-navn: Akarno

Velkommen, så lenge ikke flymoden din er aktivert på server, går det nok bra. Hvis du bruker den vil du nok bli autokicka av servern. Det er for det meste free build, men det er ikke noe spawning server, du må hakke, grave og crafte det du skal bruke :)

Lenke til kommentar

Hei! Jeg vil gjerne joine serveren!

Jeg en 13 åring med massevis av fantasier til å bygge ting og tang! xD

brukeren: molomann

Jeg og en kompis leter etter en stabil server, vi vil gjerne joine 20 åringer begge to.

Citus og Pipemekk

Dere er nå addet. Velkommen! :)

Lønner seg også å sjekke diverse linker som ligger i første post.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er ny på serveren og lurer på om jeg kan få byggetilatesle. Jeg har 1 års erfaring i spillet, og har lest reglene og skjønner dem.

Jeg heter bolino08 på minecraft serveren og jeg blir veldig glad om dere godtar :)

MVH: Arvid

Lenke til kommentar

Norgplays Minecraftserver søker for tiden nye, kreative spillere til å bygge fantastiske og utrolige byggverk. Dette er en survival-server med totalt 4 verdener og et par plugins.

Server-IP: mc.norgplay.net:25576

For å få tilgang til serveren trenger dere bare å poste i tråden slik at jeg kan putte dere på whitelist.

Skriv inn mc-nickname, alder og litt om deg selv. Bortsett fra kreativitet så er det ingen krav for å komme inn. :)

Vi også installert BigBrother, som lar oss sjekke hvem som er skyldige ved eventuell griefing.

Plugins er som følger:

BigBrother - Anti-greifing plugin.

CommandBook - Generelle commands for admins.

CraftBook - Meget stor plugin. Se her for detaljer.

mcMMO - Gir spillere awesome abilities som kan brukes med jevne mellomrom.

MultiVerse - Flere verdener

MyHome - Gir mulighet til å sette home, som man kan teleporte til.

nSpleef - Spleef :D

Tradecraft - Gir deg mulighet til å handle items for gull.

Whitelist - Adgangsliste

WorldGuard - Anti-grief plugin.

De plugins med mest innflytelse på den normale spiller er uthevet.

Verdener:

World - Hovedverden

Flytende_Øyer - Det er nøyaktig det det høres ut som.

TheSandSea - Ørkenverden.

Nether.

Kart over verdener:

Hovedverden

Flytende_Øyer

TheSandSea

See ya on the other side!

Edit: Addet ny plugin. SimpleChestLock. Spillere kan nå låse kistene sine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...