Gå til innhold

Inntak til Norgplays minecraftserver.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er du også addet. Have fun :)

Det er ein ting eg lurer på, er ganske ny i minecraft :) kossen kommer eg meg inn på serveren, må eg laga meg ein account på norgplay.net?

Så lenge du har kjøpt og og registrert en bruker så skal det ikke være noe problem. Har addet deg til whitelist, så det er bare å skrive inn adressen og wips you're in.

Lenke til kommentar

Da er du også addet. Have fun :)

Det er ein ting eg lurer på, er ganske ny i minecraft :) kossen kommer eg meg inn på serveren, må eg laga meg ein account på norgplay.net?

Så lenge du har kjøpt og og registrert en bruker så skal det ikke være noe problem. Har addet deg til whitelist, så det er bare å skrive inn adressen og wips you're in.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Kan ein venn av meg joine serveren? GT: gladfis

Har addet ham.

Om folk lurer på hvorfor vi ikke har oppdatert serveren ennå, så er det fordi vi mener bukkit frameworket ikke er stabilt nok til skikkelig gameplay enda.

Her er en link til versjon 1.5, om dere ikke gidder å vente til bukkit er bedre.

This is the link, punk.

Kortid deko får oppdatert til 1.6?

Lenke til kommentar

Har addet ham.

Om folk lurer på hvorfor vi ikke har oppdatert serveren ennå, så er det fordi vi mener bukkit frameworket ikke er stabilt nok til skikkelig gameplay enda.

Her er en link til versjon 1.5, om dere ikke gidder å vente til bukkit er bedre.

This is the link, punk.

Vi vil oppdatere til 1.6 når bukkit er stabilt, det kommer ikke til å skje før notch er ferdig med å oppdatere og fikse buggs. ca 12-24 timer etter siste versjon av minecraft er ute kommer det en stabil bukkit.

Endret av RandomNOOB
Lenke til kommentar

Har addet ham.

This is the link, punk.

Vi vil oppdatere til 1.6 når bukkit er stabilt, det kommer ikke til å skje før notch er ferdig med å oppdatere og fikse buggs. ca 12-24 timer etter siste versjon av minecraft er ute kommer det en stabil bukkit.

Da kan jeg meddele at severn er oppe igjen :)

Lenke til kommentar

hei. min nikk er theoneminer og jeg er veldig glad i å bygge å være sammen med andre. jeg er 14 år og viss jeg får vermed på serveren din blir jeg veldig glad og oppfordrer kansje noen av vennene mine til å jøre det samme tusen takk!

Hei!

Kunne du lagt til jorgenboyyy og mathiashl. Begge er 16 år.

Takker på forhånd.

Dere er lagt til.

Når dere er inne på serveren lønner det seg å skrive inn kommandoen /help for å få generell innføring i de plugins vi bruker.

Portalene er fortsatt litt buggy etter forrige patch, så serveren tror dere hacker når dere bruker dem. De kan fortsatt brukes, men du blir kicket og må rejoine for å komme til det stedet du skulle.

Endret av SymphonyOfSchmience
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...