gfgnomad Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hei, kan jeg få lov til å bli med? Heter gfgnomad, og er ifra østre toten. er 18 år Det er ikke whitelist på buildserveren så der er det bare å joine ok Endret 8. mars 2012 av gfgnomad Lenke til kommentar
xZcOpEzZxOsT Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hallo, jeg er en gutt på 15 som er ganske aktiv innen minecraft Håper att jeg kunne fått joina servern deres Alder : 15 Aktiv : ja Svett : ja In-game navn : xZcOpEzZxOsT Lenke til kommentar
LFCJon Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Norgplays Minecraftserver søker for tiden nye, kreative spillere til å bygge fantastiske og utrolige byggverk. Dette er en survival-server med totalt 4 verdener og et par plugins. Server-IP: mc.norgplay.net:25576 For å få tilgang til serveren trenger dere bare å poste i tråden slik at jeg kan putte dere på whitelist. Skriv inn mc-nickname, alder og litt om deg selv. Bortsett fra kreativitet så er det ingen krav for å komme inn. Vi også installert BigBrother, som lar oss sjekke hvem som er skyldige ved eventuell griefing. Plugins er som følger: BigBrother - Anti-greifing plugin. CommandBook - Generelle commands for admins. CraftBook - Meget stor plugin. Se her for detaljer. mcMMO - Gir spillere awesome abilities som kan brukes med jevne mellomrom. MultiVerse - Flere verdener MyHome - Gir mulighet til å sette home, som man kan teleporte til. nSpleef - Spleef Tradecraft - Gir deg mulighet til å handle items for gull. Whitelist - Adgangsliste WorldGuard - Anti-grief plugin. De plugins med mest innflytelse på den normale spiller er uthevet. Verdener: World - Hovedverden Flytende_Øyer - Det er nøyaktig det det høres ut som. TheSandSea - Ørkenverden. Nether. Kart over verdener: Hovedverden Flytende_Øyer TheSandSea See ya on the other side! Edit: Addet ny plugin. SimpleChestLock. Spillere kan nå låse kistene sine. Hei, funker dette fremdeles? Jeg er Jon 9 år. Norgplays Minecraftserver søker for tiden nye, kreative spillere til å bygge fantastiske og utrolige byggverk. Dette er en survival-server med totalt 4 verdener og et par plugins. Server-IP: mc.norgplay.net:25576 For å få tilgang til serveren trenger dere bare å poste i tråden slik at jeg kan putte dere på whitelist. Skriv inn mc-nickname, alder og litt om deg selv. Bortsett fra kreativitet så er det ingen krav for å komme inn. Vi også installert BigBrother, som lar oss sjekke hvem som er skyldige ved eventuell griefing. Plugins er som følger: BigBrother - Anti-greifing plugin. CommandBook - Generelle commands for admins. CraftBook - Meget stor plugin. Se her for detaljer. mcMMO - Gir spillere awesome abilities som kan brukes med jevne mellomrom. MultiVerse - Flere verdener MyHome - Gir mulighet til å sette home, som man kan teleporte til. nSpleef - Spleef Tradecraft - Gir deg mulighet til å handle items for gull. Whitelist - Adgangsliste WorldGuard - Anti-grief plugin. De plugins med mest innflytelse på den normale spiller er uthevet. Verdener: World - Hovedverden Flytende_Øyer - Det er nøyaktig det det høres ut som. TheSandSea - Ørkenverden. Nether. Kart over verdener: Hovedverden Flytende_Øyer TheSandSea See ya on the other side! Edit: Addet ny plugin. SimpleChestLock. Spillere kan nå låse kistene sine. Hei, funker dette fremdeles? Jeg er bruker LFCJon og er 9 år fra stavanger Lenke til kommentar
Hanne_er_kul Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg trenger en server og spille på. Et spørsmål; er det PvP? Plz legg meg til på white-lisen. In-game navn: HanBer2001 Er 11 år. Lenke til kommentar
Mr Fizzlesausage Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 St_kizza Alder:26 Skal bli gøy å sjekke ut MP istedenfor SP. Lenke til kommentar
Thakoshow Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hei, jeg heter villiam og er en 13 år gammel gutt fra drammen. Håper jeg får lov til å bli med og spille på serveren, mitt in-game navn er: Thakoshow På fritiden pleier jeg å være med venner og spille minecraft med dem. Jeg liker også å være kreativ. Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nick : Bamfzoor 23 år, og nokså casual. Lenke til kommentar
superepicfail Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Plz legg meg til på white-lisen. In-game navn: dr_superepicfail, 14 år fra hamar. Lenke til kommentar
norgplaylover Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) kan du legge meg til?? Navn: m0oma Alder: 17 år kommer fra kristiansand:))) Endret 10. juni 2012 av norgplaylover Lenke til kommentar
Levijatan Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 NorgPlay har nå en Tekkit server på ipen mc.norgplay.net. Den kjører et gjeste system så bare join så skal vi se om dere kan få lov til å bygge. Lenke til kommentar
Levijatan Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 ny tråd for den nye serveren: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1442064 Lenke til kommentar
BannTheHackers! Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Kan du legge til meg og lillebroren min. Jeg heter Petter og er 16år, broren min heter Markus og er 12 år vi er kreative/erfarende Mc spillere. Jeg heter inGame: XBlueXHunterX og broren min heter lono120. Håper vi kan få joinet Lenke til kommentar
BannTheHackers! Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg tror serveren er lagt ned, siden SymphonyOfSchmience er afk hele tiden.. Lenke til kommentar
Askepotta Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 mc-nickname: Askepotta Alder: 24 Ønsker ta del i servern. Lenke til kommentar
Levijatan Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Den vanlige surv serveren har vært nede en god stund nå men vi i NorgPlay har en ny tekkit server og tråden for den serveren finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1442064 Lenke til kommentar
jonasegge1 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 hei kan jeg joine serveren og hva er ip adressa?? Lenke til kommentar
Levijatan Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 hei kan jeg joine serveren og hva er ip adressa?? les posten rett over din Lenke til kommentar
DragooN_95 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Fant endelig en server som virker ok Brukernavn: DragooN_95 Info: Ivrig spiller og liker å lage mye forskjellig Irl Info: Navn: Christian Alder: 17 Bosted: Sandefjord Hvis dere vil ha mer info så er det bare å spørre Endret 28. august 2012 av DragooN_95 Lenke til kommentar
JakeRoivas Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 jeg vil gjerne bli med. Jake Roivas. å denne surveren virker som den typen surver jeg har lett etter LENGE >.< Lenke til kommentar
Lancelot1892 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ønsker å bli lagt til. Minecraftnavn: Lancelot1892 Alder: 30 Om meg selv: Omgjengelig, kreativ, hyggelig, oppriktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg