RandomNOOB Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Vi venter på recomanded bukkit build. Det er kun "1.8" verden som fungerer pga. utdarert multiverse. Det jeg kan si er at serveren kommer opp så fort det lar seg gjøre. Serveren er oppe, men du må bruke Minecraft Beta 1.8.1, den er ikke oppdaert for Minecraft 1.0.0 -TNTgaming Lenke til kommentar
h0nterz Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Kan jeg bli med her? Ingame navn er h0nterz (null, ikke stor o) Jeg er 13 år Liker å bygge;) Endret 5. desember 2011 av h0nterz Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Outdated server Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 jeg får vel håpe at serveren blir ferdig til jul. for vi i TzE håper at vi klarer å filme en SPESIAL "I kveld med TzE" der vi håper å få noen flere gjester. PS: dere som vil bli med MÅ ha skype og en mic (ikke pc mic som er på PCen) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Feqzz spiller ikke du på Benny minecraft server da, Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Feqzz spiller ikke du på Benny minecraft server da, Jo det gjør jeg. men har tenkt å filme her siden jeg ikke har så mye ting på Benny serveren. Jeg skal spille på Benny serveren selvsagt. Men jeg tar en liten titt på denne serveren også.. Lenke til kommentar
Levijatan Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Serveren er oppdatert. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hei! dere skal vel få tilbake 1.8verdenen??? Lenke til kommentar
vilhamcserver Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 ''Stianes'' 15 år, vil spille på norsk server. som du ser lagde jeg brukeren bare for å svare her! plz svar! Lenke til kommentar
lawlos123 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mc-Nickname: Lawlos Alder:17 Stavanger Lenke til kommentar
Levijatan Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vi i Norgplay har satt opp en 1.2.3 public build server med ipen: adt.norgplay.net:25566 Alle er velkommen men siden det er public kjører vi en nulltoleranse på griefing/dårlig oppførsel. Blir du bannet så hjelper det ikke å grine. For å få bannet revurdert må man begrunne saken din. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vi i Norgplay har satt opp en 1.2.3 public build server med ipen: adt.norgplay.net:25566 Alle er velkommen men siden det er public kjører vi en nulltoleranse på griefing/dårlig oppførsel. Blir du bannet så hjelper det ikke å grine. For å få bannet revurdert må man begrunne saken din. begynner dere fra starten eller blir allt det jeg byggde vekke? -.- Lenke til kommentar
Levijatan Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 begynner dere fra starten eller blir allt det jeg byggde vekke? -.- det er et helt nytt map Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) begynner dere fra starten eller blir allt det jeg byggde vekke? -.- det er et helt nytt map :'( Er det Towny? Har tenkt å lage ny by jeg <3 Btw, siden det er en Build server da har dere vel Antibreak? <3 Dette er den beste serveren jeg har spillt på! Husker byen jeg hadde og alle dei snille folkene der. Også var den stabil også Endret 6. mars 2012 av Feqzz Lenke til kommentar
Levijatan Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 dette er en creative server så vi treger ikke plugins som Antibreak. Vi har heller ikke towny Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 dette er en creative server så vi treger ikke plugins som Antibreak. Vi har heller ikke towny : O, Er den den den creative!? :'( kan dere ha en Surivval og plzz!!! jeg som hadde ventet så lenge og Lenke til kommentar
Levijatan Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Holder på å gjøre den om til en creative/survival server men det er ikke sikkert at alle pluginene fungere, så vi får se Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Holder på å gjøre den om til en creative/survival server men det er ikke sikkert at alle pluginene fungere, så vi får se Lenke til kommentar
gfgnomad Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hei, kan jeg få lov til å bli med? Heter gfgnomad, og er ifra østre toten. er 18 år Lenke til kommentar
Levijatan Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hei, kan jeg få lov til å bli med? Heter gfgnomad, og er ifra østre toten. er 18 år Det er ikke whitelist på buildserveren så der er det bare å joine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg