Verbal Hologram Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Halo, vel jeg har nettopp blitt ferdig med programmet mitt. Men problemet er at selve .exe filen ikke kjører uten et par andre filer. Det jeg lurer på er om jeg kan putte .exe filen og de andre nødvendige filene under en installasjons ikon? Slik at dem kun trykker på et ikon, og da starter programmet å installere seg, slik at man kun trenger å trykke på et ikon for å starte programmet. Takker for svar og hjelp Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Test ut SSE Setup 6.5, det er gratis og har god reklame... =P If you are looking for a professional, no-nonsense install/uninstall program, this is it! You can create a good looking installer/uninstaller for your program in literally only a few minutes. Unlike other programs, it does NOT use a complicated scripting language that you have to learn. SSE Setup is a FREE, full-featured program installer and uninstaller for both 32-bit and 64-bit programs. It was designed from the beginning to be Simple, Smart, and Easy, both for the developer to create installs and for the end-user to actually use. It includes all the standard basics you'd expect plus lots of frills including full Internet Updating support, built-in multi-language support, non-admin install support, audio support, .NET framework download ability for .NET installs, automatic detailed LOG file generation, file-type associations, and much much more! SSE Setup creates small, efficient self-extracting .EXE's, standard .ZIP's, or prepares for CD/DVD burning. Installs run solidly on Win95 and greater (including Vista) Go with the Right Choice - SSE Setup: Simple, Smart, Easy. 1 Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det jeg lurer på er om jeg kan putte .exe filen og de andre nødvendige filene under en installasjons ikon? Du sier ikke hvilke verktøy du bruker under utvikling.., jobber du i Visual Studio. Der har du en viss støtte for å lage installasjonspakker. Anbefaler å google på noe sånt som visual studio create installer package. For enkle senarier er dette ofte godt nok, og da er det ikke verdt å sette seg inn i et separat produkt for å lage installasjoner. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Tusen takk Fiberkanin, funket veldig bra torbjørn marø Japp, bruker Visual Basic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå