provolone Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 hei. laptopen min tok aften her om dagen, rett før jeg skulle ut å reise, så ble nødt til å kjøpe meg en i all hast. endte opp med denne til samme pris som på siba :http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=4846859 kjøpte den i butikk, og det virket som det mest ok kjøpet av det de hadde inne på elkjøp, lefdal, expert, og noen andre småbutikker. lurer bare på hvor mye mer jeg kunne fått for pengene andre steder. på forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Protest Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Sikkert en helt grei maskin, men skjermoppløsningen er for dårlig når prisen er kr 5.500. Da forventer jeg en oppløsning på 1600x900. Finnes sikkert bedre tilbud der ute, men som "hastverkskjøp" så er den sikkert grei, men som sagt, skuffen skjermoppløsning. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 treg og liten harddisk, lite ram, elendig oppløsning, gammel prosessor og elendig skjermkort. hadde nok prøvd å få byttet den var jeg deg. ikke verdt prisen skulle jeg mene. asus er jo et ålreit merke da, men dette var ikke det beste valget nei. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 beholder produktet. funker fett til mitt bruk så langt. ville bare vite hvor bad kjøpet var:) blir vel en ny en med tiden. noen som vet hva forhold expert har til retur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå