Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Det hender jeg prøver andre krigsspill enn BF, men blir som regel bare skuffet over multiplayerdelen. Uten teamplay og spillere som jobber for et felles mål, så kan man like godt spille Angry Birds... Forøvrig så var denne teaseren til MW3 helt intetsigende. 1 Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Med release kun 3 dager før Skyrim, så legges nok MW 3 til side i en del månder uansett hvor bra det måtte bli. Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 "Modern Warfare 3 er årets største spillutgivelse, det er det ingen som kan nekte for." Hva har artikkelforfatter røyka? Battlefield 3 kommer uten tvil til å være årets største spillutgivelse. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Dette blir vel søppel som vanlig, ingen nyvinninger, samme gamle kjedelige opplegget. Nei, blir nok BF3, Dice klarer i hvert fall og hoste opp noe gjennomført og nytt mellom hver gang. Heia Dice! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 "Årets største spillutgivelse" my ass! Alle med litt vett i hodet vet at BF3 er årets største spillutgivelse! Ja, det er sikkert flere som kommer til å kjøpe MW3, men er sikker på at BF3 blir mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 MW3 > BF3 om du foretrekker utdatert grafikk, lyd og repeterende gameplay, red-bull infiserte 12 åringer med dunhår på pungen og lite team baserte spill. BF3 > MW3 om du digger pure awesomeness på alle punkter! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 "Modern Warfare 3 er årets største spillutgivelse, det er det ingen som kan nekte for." Hva har artikkelforfatter røyka? Battlefield 3 kommer uten tvil til å være årets største spillutgivelse. Tror det han egentlig skulle skrive var "Modern Warfare 3 er årets mest overvurderte og opphypede spillutgivelse, det er det ingen som kan nekte for." Det vil bli i hvert fall. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) "Årets største spillutgivelse" my ass! Alle med litt vett i hodet vet at BF3 er årets største spillutgivelse! Ja, det er sikkert flere som kommer til å kjøpe MW3, men er sikker på at BF3 blir mye bedre. Ja og derav, per definisjon, årets største spillutgivelse. Her er det nemlig ikke snakk om dine (og min forøvrig) personlige preferanse. Deal with it. Endret 16. mai 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Så ut til å bli skikkelig dårlig grafikk da! Alt var jo bare grønt i den videoen?! Merkelig design-valg, er det noe sånn retro, back to Tiki 100 opplegg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Ni innlegg har blitt slettet. Den neste som nevner IQ eller prøver seg på et personangrep får tre dagers ferie.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 1 Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Gleder meg allerede Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Ehhh er ikke det der navn på kart? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Lousy grafikk!! Nei dette så rimelig tragisk ut. Resirkulert møkk spør du meg 1 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Har vært Call of Duty fan siden begynnelsen, men det skal nevnes at jeg har ennå "tilgode" å prøve Black Ops. Selv om MW2 ble spilt en god del, så har savnet etter dedikerte servere vært stor. Jeg kommer nok til å velge BF3 fremfor MW3 uten store problemer når den tid kommer. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Tror også MW3 vil slite hardt mot BF3 skulle de stå uten dedikerte servere. Samtidig ser det ut til at de ligger langt etter grafikkmessig også. Men dette gjelder jo kun PC. Jeg er mer spendt på om DICE klarer å fyre opp en stor nok reklamekampanje for BF3 til at de slår MW3 på konsollmarkedet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg mistenker at CoD er der oppe med Halo og FIFA nå, som et av de spillene folk - som verken har noe forhold til Dice og Battlefield, eller bryr seg om spillpresse, hvem som utvikler hva, også videre - kjøper hver gang en ny utgivelse kommer. Helt uavhengig kvalitet og tilgjengelige alternativer. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg mistenker at CoD er der oppe med Halo og FIFA nå, som et av de spillene folk - som verken har noe forhold til Dice og Battlefield, eller bryr seg om spillpresse, hvem som utvikler hva, også videre - kjøper hver gang en ny utgivelse kommer. Helt uavhengig kvalitet og tilgjengelige alternativer. Enig. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 MW = single player moro. Multiplayer er latterlig, teit og håpløst. BF = multiplayer. Morsomt, utfordrende og gode muligheter for variasjon (heli, tanks, inf osv). Rett og slett en konge på mp. Single player er for å øve deg til du begynner å spille online. (Har selvfølgelig ekskludert bad company her) Og det er dette de vil bli kjøpt og brukt til. Mest sannsynlig. Med mindre BF3 skulle skuffe og MW3 treffer spikeren på hodet med hammeren til Tor. Blir spennende mtp at BF3 kommer til konsollene også..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå