Odesseiron Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Årets største spillutgivelse er offisielt annonsert! Les hele saken Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Møøøh. Men blir spennende å se hvordan det går uten gode, game Infinity Ward. Treyarch er ufattelig kjedelig, mens IW pleier hvertfall å ha noe nytt. Kommer vel, som alle andre, til å kjøpe det Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Det verste er det at det kommer til å selge bedre enn BF3 fordi om det mest sannsynlig er et dårligere spill enn BF3. 1 Lenke til kommentar
Azper Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Håper de kommer opp med en ny formel for singleplayer campaign. Er akkurat det samme som det var i gode gamle Call Of Duty, bare blir geleida på en smal sti av usynlige vegger og hendig plassert skrot og søppel. Endret 14. mai 2011 av Azper Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Tja, IW har vel mistet mange av sine ansatte til Respawn. Og det er vel uansett Activision som styrer skuta så det blir vel mye av det samme som vi har sett før. Men man får jo håpe på det beste Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Vær så snill å gi dette spillet en 3'er når det kommer ut! Da skal jeg kjøpe det, for da har den fått den karakteren det mest sannsynlig fortjener! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg glemte også et: Møøøøøøø Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Nå skal man vel ikke dømme et spill ut fra 2 skjermbilder, men jeg syns virkelig det SER crap ut. Og de teaserene var jo elendige. Blir likevel spennende å se hva de får til. Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 "Årets største spillutgivelse" Meh, det er nok skyrim eller BF3 Kommer sikkert til å være rusha som alle andre CoD spillene de siste 5 åra Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Les på Kotaku hvis du vil vite hvordan det går med Soap og Price og hele greien, så sparer du deg å spille gjennom spillet (som sannsynligvis fortsetter trenden med å bli gradvis mindre spennende). De har ikke bare bilder av områder, våpen, navn på kart også videre, men også hele plotet i singleplayer-kampanjen. Ikke at det er så mye plot igjen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Årets største spillutgivelse er offisielt annonsert! Sa du virkelig det? New York... Paris... Lyder kjent... Bildene viser at de FORTSATT ikke har forbedret grafikken siden CoD 4, begynner å bli tamt. Da tviler jeg sterkt på at vi vil se noe särlig annet freskt. BF3 ftfw! CoD har värt dödd leeenge. 1 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 "Årets største spillutgivelse" Meh, det er nok skyrim eller BF3 Kommer sikkert til å være rusha som alle andre CoD spillene de siste 5 åra Denne uttalelsen kommer på basis av salgstall, og ingen av de nevnte spillseriene har vært i nærheten av Call of Dutys suksess i senere år. Spekulasjoner om hvilke spill som blir best mottatt lar deg være opp til dere 1 Lenke til kommentar
BLaxxR Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Det jeg ser i BF3 v MW3 er MW3 = (sikkert) urealistisk og morro BF3 = (sikkert) realistisk å kjedelig Spiller da fortsatt COD4 Promod da <3 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Det jeg ser i BF3 v MW3 er MW3 = (sikkert) urealistisk og morro BF3 = (sikkert) realistisk å kjedelig COD = urealistisk og setter sinnet i kok. BF= Realistisk og morsomt samtidig som at man får utfordret ferdighetene innen Skytespill. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 MW2 var litt halveis, har ikke så alt for store forventninger til MW3. AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Ingen av dem slår meg som påtrengende realistiske, men jeg - og tydeligvis en del andre - trivs best i öppna landskap, og liker fokuset på lagspill framfor soloraids og killstreaks. Sistnevnte er rimelig kjedelig i multiplayersammenheng. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Årets største spillutgivelse? At MW2 og Black Ops solgte bra gjør ikke dette til årets største spillutgivelse med tanke på at BF3 kommer og at DICE har sagt at de satser på en svært konkurransedyktig reklamekampanje. Grafikken virker ikke oppdatert, noe som gjør spillet mange hakk bak BF3. Jeg ber ikke gamer.no om å velge en side, men vær kritiske da for pokker. Etter to flopper når det kommer til kvalitet (men ikke økonomisk), så er det lov til å myse litt ekstra hardt på MW3. Og hvis dette kommer ut 8. November er det et forhastet arbeid som kun lanseres for å hemme BF3. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg skal vurdere dette om activison har tatt til seg kritikken som mw2 fikk på pc. Makan til håpløs grøt altså, men kjøpt ble det og spilt ble det selv om jeg irriterte meg grønn over nett løsningen. Burde kanskje ha skjønt det når muligheten til å endre på grafikk settings og støtte for mus og tastatur ble nevnt som om det skulle være en feature på pc. Burde styrt unna, men Cod4 var for genialt. Ble fristet til mer... Får se om jeg ikke hiver meg på dette om pc versjhonen er i orden, hvis ikke blir jeg religøst dedikert til BF3. Synes det virker som om de pusher på for å få sluppet dette før bf3 nå, det er jo ikke akkurat noe glansbilder de har lagt ut fra spillet der, og er det noe som kan bli værre enn dritt vi tidligere har fått servert, så må det vel være rusha resirkulert dritt i form av mw3. Håper på det beste, ingenting er bedre enn å ha flere spill å spille Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Kommer bare til og kjøpe dette for single playern sin del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå